Πέμπτη 30 Ιουνίου 2011

Μπέος: Είμαι αθώος, κάνει λάθος η Παπανδρέου!

Απολογήθηκε ο Αχιλλέας Μπέος..Ο ισχυρός άνδρας του Ολυμπιακού Βόλου αρνήθηκε τις κατηγορίες και υποστήριξε πως η αντεισαγγελέας, Πόπη Παπανδρέου,κάνει εκτιμήσεις και δεν έχει ουσιαστικές αποδείξεις.
Κάποια αποσπάσματα από την απολογία (από το «Βήμα).

«Με τον Βαγγέλη Μαρινάκη έχω φιλικές σχέσεις που ποτέ δεν έκρυψα. Όταν μίλησα μαζί του για τον αγώνα ΠΑΟΚ - Παναθηναϊκός, εξέφρασα με το ύφος που με διακρίνει τις επιφυλάξεις μου για τον πιθανό διορισμό του διαιτητή Σιδηρόπουλου. Δεν υπάρχει ούτε ένα συγκεκριμένο περιστατικό που να επιβεβαιώνει τα αδικήματα που μου αποδίδονται.
Ο μεγαλομέτοχος του Ολυμπιακού Βόλου παραδέχθηκε ότι επικοινωνούσε με πολλούς κρατικούς παράγοντες που ασχολούνται με το ποδόσφαιρο αλλά δεν τους εκβίαζε. Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε: «Τα παράπονά μου αντιμετωπίζονται σαν λόγια του καθενός και δεν λαμβάνονται υπόψη από τους αρμοδίους».

Στην απολογία του δεν αναφέρθηκε στους διαλόγους που είχε με άλλους αθλητικούς παράγοντες για το ντέρμπι Ολυμπιακός - Παναθηναϊκός 2-1 και την «προστασία» των διαιτητών που διηύθυναν τον συγκεκριμένο αγώνα, ενώ δεν υπάρχει οποιοδήποτε σχόλιο και για τους κ.κ. Νίκο Πατέρα, Θεόδωρο Ζαγοράκη, Μάκη Ψωμιάδη και για τα άλλα πρόσωπα, των οποίων οι συνομιλίες υπάρχουν στη δικογραφία. Αντιθέτως, στην απολογία του υπάρχει εκτεταμένη αναφορά τόσο στον αγώνα ανάμεσα στην ΑΕΚ και τον Ολυμπιακό Βόλου (0-4), αλλά και στον πρόεδρο της ΑΕΚ κ. Αδαμίδη.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα