Σάββατο 25 Ιουνίου 2011

Κομπότης: Ποτέ μου στοίχημα!

Ο πρόεδρος της ΠΑΕ Λεβαδειακός, Γιάννης Κομπότης μίλησε σε ιστοσελίδα (gazzetta.gr),λέγοντας πως δεν έχει παίξει ποτέ στη ζωή του στοίχημα...

Κύριε πρόεδρε, το όνομά σας είναι εντός της λίστας του πορίσματος που ήρθε στη δημοσιότητα...
«Θα δούμε τι γράφει και τι δεν γράφει. Δεν έχω καμία ενημέρωση ή ενόχληση. Μόλις ενημερωθώ θα μπορώ να μιλήσω για το θέμα. Από εσάς ακούω για όλα αυτά. Δεν μπορώ να κρίνω. Θα με κρίνει η δικαιοσύνη».

Έχετε παίξει ποτέ στοίχημα;
«Δεν έχω παίξει ούτε εγώ ούτε οι συγγενείς μου ούτε οι φίλοι μου. Κανένας. Δεν έχω παίξει ούτε το... Μάντσεστερ- Μπαρτσελόνα».

Οποιαδήποτε εμπλοκή με τα στημένα, αρνείται πως έχιε και ο πρόεδρος του Διαγόρα Κώστας Χρυσοχοϊδης...
Ενώ και ο Χριστοβασίλης του ΠΑΣ δηλώνει πως "..σε δέκα δευτερόλεπτα μπορώ να αποδείξω πεντακάθαρα την αθωότητά μου.."

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα