Τετάρτη 17 Αυγούστου 2011

Τάκης: Αόρατο χέρι έβαλε τα νοθευμένα έγγραφα στο φάκελο του Ηρακλή!

Έλυσε τη σιωπή του ο Γιάννης Τάκης, ο πρώην πρόεδρος του Ηρακλή, ο οποίος ήταν κατά τους οπαδούς του γηραιού, ο υπαίτιος για την υπόθεση πλαστογραφίας που υποβίβασε την ομάδα της Θεσσαλονίκης..Ο πρώην πρόεδρος του γηραιού μίλησε στον FM100 και δήλωσε πως"αόρατο χέρι έβαλε το νοθευμένο έγγραφο στο φάκελο του Ηρακλή" και πως ο Σοφοκλής Πιλάβιος τον είχε απειλήσει παλαιότερα!
Ένα απόσπασμα από τις δηλώσεις του:

"Ουδέποτε νόθευσα ή πλαστογράφησα έγγραφο είτε εγώ είτε άνθρωπος του Ηρακλή..Αόρατο χέρι της ΕΠΟ έβαλε στον φάκελο του Ηρακλή τη φωτοτυπημένη και νοθευμένη ασφαλιστική ενημερότητα, εγώ πήρα πάνω μου την ευθύνη για να μπορέσω να απαλλάξω τον Ηρακλή που τον είχε στο στόχαστρο η ΕΠΟ"
Επίσης ο Τάκης δήλωσε"Οταν τον Ιούλιο του 2010 προσφύγαμε στο CAS για να απαλειφθεί το πρόστιμο που μας είχε επιβάλει η ΕΠΟ, μου τηλεφώνησε ο Πιλάβιος και μου είπε: "Τα έβαλες μαζί μου, θα δείς τι θα πάθεις..."

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα