Τετάρτη 3 Αυγούστου 2011

Κούγιας:'Είμαι ο ηλίθιος του ποδοσφαίρου, εχθρός ο Μαρινάκης!"

Ενδιαφέρον είχε η 20σέλιδη αναφορά που απέστειλε στον Πρόεδρο και στον Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, στην προϊσταμένη της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Αθηνών, στον υπουργό Τουρισμού, στον Πρόεδρο της ΕΠΟ κι αλλού ο Αλέξης Κούγιας και αποκάλυψε το «tovima»....Ακολουθεί ένα απόσπασμα:
"Ενώ όλοι στην Ελλάδα γνωρίζουν ότι είμαι ο «ηλίθιος» στο οικοδόμημα του ελληνικού ποδοσφαίρου, λόγω της παροιμιώδους εντιμότητάς μου και της πρωτόγνωρης συμπεριφοράς μου να καταγγέλλω τα πάντα, κανείς δεν τόλμησε να μου υποβάλει ποτέ μία μήνυση ή αγωγή για όσα επί δεκαπέντε χρόνια σε βάρος τους κατήγγειλα".
"Επειδή από το τέλος Φεβρουαρίου και μετά την παράδοση από εμέ του ηχητικού υλικού και των απομαγνητοφωνήσεων που αφορούσαν την απόπειρα εκβίασης του Αχιλλέα Μπέου σε βάρος του διαιτητή Δαλούκα, έχω κατά την κρίση μου αποκτήσει ως μισητό εχθρό τον παντοδύναμο οικονομικό, επιχειρηματικό και ποδοσφαιρικό παράγοντα Πρόεδρο του Ολυμπιακού Πειραιώς και Πρόεδρο της Super League, Βαγγέλη Μαρινάκη, ο οποίος σύμφωνα με τις απομαγνητοφωνημένες συνομιλίες, αν οι διάλογοι που δημοσιεύτηκαν είναι αληθινοί, συνεργάζονταν με τον Γεώργιο Τσακογιάννη και τον Ιωάννη Παπαδόπουλο, ώστε να οργανωθούν σοβαρά και επικίνδυνα επεισόδια σε βάρος μου και σε κάθε παιχνίδι της ΠΑΕ ΠΑΝΑΧΑΙΚΗΣ Γ.Ε. 2005. Κατά την κρίση μου ο κ. Μαρινάκης, πρόσωπο άγνωστο εις εμέ, με το οποίο ουδέποτε είχαμε την οιαδήποτε διαφορά έχει παρασυρθεί σε αυτή την επιλογή εις βάρος μου από τα μέλη της εγκληματικής οργάνωσης, σημειωτέον όμως ότι ο κ. Μαρινάκης δεν έχει στραφεί νομικά κατά του Μπέου, Τσακογιάννη, Κανελλόπουλου για όσα είδαν το φως της δημοσιότητας και τον εμπλέκουν".

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα