Σάββατο 29 Οκτωβρίου 2011

Ρίκετς:"Οι οπαδοί του ΠΑΟΚ μου κρεμάσανε μπανάνες στα αποδυτήρια..!"

Καταγγελίες για ρατσιστική επίθεση των οπαδών του ΠΑΟΚ εις βάρος του, έκανε ο Άγγλος μέσος της ιρλανδικής Σάμροκ Ρόβερς, Ρόαν Ρίκετς στην ιστοσελίδα «column10.com»..Συγκεκριμένα ο Ρίκετς είπε πως οι οπαδοί του ΠΑΟΚ τον αποκάλεσαν περιφρονητικά μαύρο και του είχαν κρεμάσει μπανάνες στα αποδυτήρια!
«Όταν κατέβηκα τις σκάλες για να πάω στην τουαλέτα, βρήκα μπροστά μια μερίδα οπαδών του ΠΑΟΚ και δεν περίμενα ότι ένας από αυτούς θα με φώναζε μαύρο. Είπα μπράβο και χαμογέλασα.

Όπως ήμουν στα αποδυτήρια είδα ένα μάτσο μπανάνες. Σκέφτηκα να πάρω μία για να δείξω στους οπαδούς πόσο νέγρος πραγματικά είμαι. Πόσο αδαής άνθρωποι είναι αυτοί! Αντί να αντιδράσω στην άσχημη αυτή ενέργεια τους που μπορούσε να προκαλέσει πραγματικά σάλο, προτίμησα να μετατρέψω το θέμα σε μια πλήρη παρωδία.

Έτσι όταν επέστρεψα είχα μια μπανάνα στο στόμα μου και την κουνούσα για να δείξω πως είμαι πολύ περήφανος για το χρώμα τους δέρματός μου. Όλοι αντέδρασαν όπως είχα προβλέψει. Τους έκανα να γελάσουν χρησιμοποιώντας την χιουμοριστική μου τακτική και έτσι δεν μπορούσαν να μου πουν ούτε μία λέξη μέχρι το τέλος του αγώνα για το χρώμα του δέρματος μου.
Στο τέλος του αγώνα αυτοί οι οπαδοί με τους οποίους είχα την συνάντηση πριν έτρεξαν πάνω μου και μου ζητούσαν την φανέλα μου απλώνοντας τα χέρια τους», έγραψε χαρακτηριστικά ο Ρίκετς...

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα