Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου 2011

Σταματά το ποδόσφαιρο ο Ελευθερόπουλος!

Εντελώς αιφνιδιαστικά ο Δημήτρης Ελευθερόπουλος απέστειλε ανακοίνωση πως σταματάει το ποδόσφαιρο! Ο τερματοφύλακας του Πανιωνίου, σε μια κίνηση που δεν την περίμενε κανείς, ανακοίνωσε πως μετά από 20 χρόνια σταματά το ποδόσφαιρο, και σε αυτό ευθύνονται τα όσα έγιναν το καλοκαίρι!(?)

Η ανακοίνωση Ελευθερόπουλου:

Aνέκαθεν θεωρούσα την επιλογή της στιγμής που θα βάλει τέλος στην καριέρα του ένας αθλητής πιο σημαντική ακόμα κι απ' την ίδια του την καριέρα.
Στα είκοσι χρόνια επαγγελματικής σταδιοδρομίας προσπάθησα να υπηρετήσω το ποδόσφαιρο με αξιοπρέπεια και με αξιοπρέπεια επιθυμώ να το αποχαιρετήσω.

Όσα έγιναν αυτό το καλοκαίρι "κατάφεραν" να παγώσουν ένα μεγάλο κομμάτι απ' την αγάπη μου γι αυτό κι επειδή, παρά τον επαγγελματισμό μου, το συναίσθημα πάντα με καθοδηγούσε, αποφάσισα να κλείσω τον κύκλο μου ως ποδοσφαιριστής. Ό,τι παραμένει μέσα μου ζωντανό θέλω να το κρατήσω άφθαρτο, ώστε να συνεχίσω να ζω αργότερα στο μαγικό κόσμο των γηπέδων με κάποια άλλη ιδιότητα.
Αισθάνομαι ευλογημένος που για είκοσι χρόνια έκανα επάγγελμα το πάθος μου και θα ήθελα να ευχαριστήσω τους περισσότερους από τους συμπαίκτες, προπονητές, προέδρους και γιατρούς, όλους τους φροντιστές και φυσικοθεραπευτές που συνεργάστηκα και φυσικά τον κόσμο που με στήριξε σε όλες μου τις στιγμές.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα