Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2011

Πλατινί:"Έχω πολύ καλή γνώμη για τον Πιλάβιο!"

Συνέντευξη στην εφημερίδα Sportday έδωσε ο Μισέλ Πλατινί και μίλησε για την Ελλάδα και τον Πιλάβιο, για τον οποίον όπως είπε έχει πολύ καλή γνώμη...!
«Δεν διοικώ ως Γάλλος. Είμαι πρόεδρος και της Ελλάδας, όπως και όλων των ομοσπονδιών. Η συνεργασία μας με τον Πιλάβιο είναι εξαιρετική. Έχω πολύ καλή γνώμη για τον Πιλάβιο και τις προσπάθειες που καταβάλει στο ποδόσφαιρο, σε μία χώρα με μεγάλο ανταγωνισμό όπως είναι η Ελλάδα. Έχει πάρει κάποιες αποφάσεις που δεν είναι εύκολες. Εμείς τον στηρίζουμε απόλυτα σε κάθε του προσπάθεια.», είπε αρχικά ο πρόεδρος της UEFA, ενώ μίλησε και για τον αγώνα Ντιναμό Ζάγκρεμπ-Λυών:«Είναι λογικό να υπάρχουν απορίες για το ευρύ σκορ το αγώνα Ντιναμό Ζάγκρεμπ – Λιόν, αλλά εγώ σέβομαι απόλυτα τον θεσμό του Champions League, και ως εκ τούτου δεν έχω αμφιβολίες γιοα την ακεραιότητα των αγώνων. Υπάρχουν και αγωνιστικά κριτήρια: μπορεί ένας τερματοφύλακας ή μια αμυντική γραμμή να είναι σε κακή μέρα. Γιατί π.χ. στο ματς Βαλένθια – Γκενκ που έληξε 7-0 δεν ειπώθηκε το παραμικρό; Έρευνα θα ανοίξει μόνο αν έχει υποπέσει κάτι ύποπτο στην αντίληψη των διαιτητών ή των παρατηρητών».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα