Κυριακή 29 Ιανουαρίου 2012

"Ρε Μπέο, πες μας ένα σίγουρο να κονομήσουμε!"

Συνέντευξη στη Real News έδωσε ο Αχιλλέας Μπέος, υπερασπιζόμενος για άλλη μια φορά την αθωότητά του. Ο Μπέος μίλησε για την πολιτική, τον Νίκο Πατέρα, αλλά και τις συνθήκες ςτις φυλακές Ναυπλίου...
«Ο πατέρας μου είχε τραβήξει πολλά γι' αυτά που πίστευε. Εγώ ήμουν πάντα ΠΑΣΟΚ, αυτό του Γιώργου Παπανδρέου δεν είναι ΠΑΣΟΚ. Αλλά Δεξιά δεν θα ψηφίσω ποτέ. Όλα ξεκίνησαν από τον Νικόλα Πατέρα. Ήταν φίλος μου, αλλά άλλαξε. Δεν ξέρω γιατί. Όλα ξεκίνησαν απ' αυτόν κι από αυτούς που πέρασαν με αυτό τον τρόπο το μνημόνιο. Γι' αυτό δημιούργησαν τότε μια χολιγουντιανή παράσταση, Τις πρώτες ημέρες στη φυλακή όλοι μου φώναζαν: "Ρε Μπέο πες μας ένα σίγουρο να οικονομήσουμε".
Οι δημοσιογράφοι δε σεβάστηκαν τίποτα. Παπαγαλάκια ενός σάπιου πολιτικού, με ελάχιστες εξαιρέσιες.
Στο Ναύπλιο βλέπω 270 ψυχούλες να κοιμούνται στο πάτωμα ντρέπομαι που είμαι Έλληνας. Που είναι όλες αυτές οι οργανώσεις που υποτίθεται ότι έχουν ευαισθησίες; Που είναι οι πολιτικοί; ήμουν έτοιμος να γίνω μετανάστης, αλλά ο κόσμος μου άλλαξε γνώμη. Η πατρίδα μου δεν είναι μαγαζί δύο οικογενειών, του Παπανδρέου και του Καραμανλή», κατέληξε.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα