Σάββατο 21 Ιανουαρίου 2012

Εμπλοκή και σε στημένα οι "τοκογλύφοι!"

Η εξάρθρωση του κυκλώματος τοκογλυφίας έφερε στο φως και εμπλοκή του κυκλώματος με στημένους αγώνες που λάμβαναν χώρα σε βαλκανικές χώρες!Το"Έθνος" αποκάλυψε διαλόγους-φωτιά που οι "τοκογλύφοι"επικοινωνούν για στημένους αγώνες, θυμίζοντάς μας ασφαλώς τις συνομιλίες του καλοκαιριού με τα στημένα παιχνίδια εν Ελλάδι...
Τα ονόματα που "παίζουν"εκτός από του Καραμμπέρη είναι του"Πορτογάλου" και του "Σκοπιανού". Κάποιοι από τους διαλόγους παρατίθενται παρακάτω:

Διάλογος 1:
«ΠΟΡΤΟΓΑΛΟΣ»: Αύριο πιστεύω... μίλησα με το Σκοπιανό εχθές το βράδυ.
ΚΑΡΑΜΠΕΡΗΣ: Ναι ναι.
«ΠΟΡΤΟΓΑΛΟΣ»: Αύριο έχει Β και Α Ελβετίας.
ΚΑΡΑΜΠΕΡΗΣ: Ναι.
«ΠΟΡΤΟΓΑΛΟΣ»: Θα έχουμε πληροφόρηση καλή και πιστεύω και αύριο έχει ένα ματς τελικός κυπέλλου Βουλγαρίας.
ΚΑΡΑΜΠΕΡΗΣ: Α.
«ΠΟΡΤΟΓΑΛΟΣ»: Παίζει η ΤΣΣΚΑ με τη Σλάβια, έχουν μεγάλη διαφορά και το δίνει, το βλέπω τώρα, το δίνει 1,45.
ΚΑΡΑΜΠΕΡΗΣ: Ε, πρέπει να νικήσει η ΤΣΣΚΑ.
«ΠΟΡΤΟΓΑΛΟΣ»: Θα νικήσει, πιστεύω θα κερδίσει, έχουν μεγάλη διαφορά οι δύο ομάδες. Δηλαδή εγώ τις έχω δει και τις δύο ομάδες. Αγωνιστικά έχουν μεγάλη διαφορά. Είναι σαν να παίζει ο Παναθηναϊκός, η ΑΕΚ, ο ΠΑΟΚ με μια ομάδα που είναι μέτρια, σαν τον Αστέρα Τρίπολης, κάτι τέτοια.
ΚΑΡΑΜΠΕΡΗΣ: Κατάλαβα, κατάλαβα. Ωραία, αυτό μας ενδιαφέρει.
«ΠΟΡΤΟΓΑΛΟΣ»: Αυτό και έχω αύριο τρία - τέσσερα ματσάκια.
ΚΑΡΑΜΠΕΡΗΣ: Πάρε με όμως αύριο νωρίς να μου τα πεις κατά τις 1-2, ξες προτού αρχίσουν φυσικά.
«ΠΟΡΤΟΓΑΛΟΣ»: Οχι δεν θα σε πάρω πριν το ματς, θα σε πάρω δυο ώρες πιο μπροστά.
ΚΑΡΑΜΠΕΡΗΣ: Ναι αγόρι μου, εντάξει.
«ΠΟΡΤΟΓΑΛΟΣ»: Τι γίνεται, ααα να σου πω.
ΚΑΡΑΜΠΕΡΗΣ: Ναι.
«ΠΟΡΤΟΓΑΛΟΣ»: Μίλησα με τον προπονητή της Εθνικής Αλβανίας.
ΚΑΡΑΜΠΕΡΗΣ: Ναι.
«ΠΟΡΤΟΓΑΛΟΣ»: Βέβαια, φυσικά αυτός με πήρε τηλέφωνο. Είχαμε καιρό να μιλήσουμε. Με λέει τι γίνεται και τα λοιπά, του λέω σ' έψαχνα, λέω την Κυριακή είχα ένα ματσάκι, του λέω δεν μπορούσα να σε βρω, του λέω να το χτυπήσεις. Ε, λέει, πώς γίνεται αυτό; Εν πάσει περιπτώση του λέω τι έκανες με φιλικό; Λέει, παίζουμε φιλικό τον Ιούνιο στην Αργεντινή
ΚΑΡΑΜΠΕΡΗΣ: Ναι
«ΠΟΡΤΟΓΑΛΟΣ»: Πάνε να παίξουνε Αργεντινή - Αλβανία, τον Αύγουστο όμως θα παίξουμε στα Τίρανα, μου λέει, με το Μόντε Νέγκρο, το Μαυροβούνιο. Εκεί λέει μπορούμε και να κάνουμε ό,τι θέλουμε.
ΚΑΡΑΜΠΕΡΗΣ: Καλά, καλά, έγινε αγόρι μου.
«ΠΟΡΤΟΓΑΛΟΣ»: Εκεί μπορούμε να παίξουμε δυνατά Μάρκο μου.

Διάλογος2
ΚΑΡΑΜΠΕΡΗΣ: Ελα αγόρι μου, δίνει 1,72.
«ΠΟΡΤΟΓΑΛΟΣ»: 1,72.
ΚΑΡΑΜΠΕΡΗΣ: Είναι η Ντούμπνιτσα, παίζει με τη Μπάνσκα Μπίφτικα, κάπως έτσι. Μπίφτικα, μπιφτέκι, πώς τη λένε.
«ΠΟΡΤΟΓΑΛΟΣ»: Εντάξει, με πήρε τηλέφωνο ο Σκοπιανός και μου το είπε.
ΚΑΡΑΜΠΕΡΗΣ; Ναι ναι θα την παίξουμε μόνη της;
«ΠΟΡΤΟΓΑΛΟΣ»: Θα την παίξουμε μόνη της και θα την παίξουμε από 500 ευρώ;
ΚΑΡΑΜΠΕΡΗΣ; Ο,τι θες πες μου κι εγώ θα στο παίξω. 1,72 πληρώνει τώρα.

Διάλογος 3
Το ίδιο βράδυ, οι δύο άνδρες μιλούν πάλι. Τώρα ο Καραμμπέρηςέχει πάρει πληροφορίες από το Σκοπιανό όχι μόνο για το αποτέλεσμα του συγκεκριμένου αγώνα, αλλά και για το τελικό σκορ.
ΚΑΡΑΜΠΕΡΗΣ: 2-0 Ρε.
«ΠΟΡΤΟΓΑΛΟΣ»: Ποιος;
ΚΑΡΑΜΠΕΡΗΣ: Εε;
«ΠΟΡΤΟΓΑΛΟΣ»: Ντούπριτσα;
ΚΑΡΑΜΠΕΡΗΣ: Ναι 2-0 και οι άλλοι με κόκκινη τελειώνει στο 80'.
«ΠΟΡΤΟΓΑΛΟΣ»: Ε τον π...τη τον Σκοπιανό, ρε π...τη δεν παίζεται ρε μαλ...α.
ΚΑΡΑΜΠΕΡΗΣ: Ε το ξέρω. Ο Σκοπιανός μας έχει τρελάνει.
«ΠΟΡΤΟΓΑΛΟΣ»: Ρε συ Μάρκο ήθελα να βάλω διχίλιαρο και λέω άσε λέω, π...να μπάλα είναι, μην πας.
ΚΑΡΑΜΠΕΡΗΣ: Οχι ρε, όχι, όχι, όχι.
«ΠΟΡΤΟΓΑΛΟΣ»: Χαλαρά χαλαρά, λέω.
ΚΑΡΑΜΠΕΡΗΣ: 350 ευρώ θα σε δώσω μόλις γυρίσω.
«ΠΟΡΤΟΓΑΛΟΣ»: Χαλαρά, χαλαρά λέω, εντάξει, κατάλαβες;
ΚΑΡΑΜΠΕΡΗΣ: Πάμε καλά, εντάξει.
«ΠΟΡΤΟΓΑΛΟΣ»: Μια χαρά είμαστε.
ΚΑΡΑΜΠΕΡΗΣ: Εντάξει, αγόρι μου.
«ΠΟΡΤΟΓΑΛΟΣ»: Κούτσα κούτσα.
ΚΑΡΑΜΠΕΡΗΣ: Ο,τι έχεις παίρνε με, παίρνε με ό,τι έχεις.
«ΠΟΡΤΟΓΑΛΟΣ»: Ε, θα μιλάμε κάθε μέρα, ό,τι έχω. (δυσνόητη λέξη) με παίρνει αυτός. Εντάξει γεια.
ΚΑΡΑΜΠΕΡΗΣ: Εγινε, γεια σου.

1 σχόλια:

Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

ΣΚΟΠΙΑΝΕ ΜΑΣ ΕΧΕΙΣ ΤΡΕΛΑΝΕΙ!!!!!
http://www.matchendirect.fr/live-score/dubnica-banska-bystrica.html

21 Ιανουαρίου 2012 στις 2:59 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα