Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2012

Σαϊτιώτης:"99% σταματάω στο ποδόσφαιρο"

Δεν υπαρχει οπαδός που να μην έχει στενοχωρηθεί με τα άσχημα νέα για το θέμα υγείας που αντιμετωπίζει ο Γιωργος Σαϊτιώτης...Ο έμπειρος επιθετικός με μεγάλη θητεία και πολλά γκολ στη Β Εθνική αντιμετωπίζει πρόβήμα στην καρδιά, το οποίο και πιθανότατα θα τον αναγκάσει να σταματήσει το ποδόσφαιρο...Ο Σαϊτιώτης μίλησε φανερά καταβεβλημένος στον Ελεύθερο Τύπο και δήλωσε πως οι εξετάσεις που θα κάνει στην Αγγλία είναι η τελευταία του ελπίδα για να συνεχίσει να αγωνίζεται στα ποδοσφαιρικά γήπεδα...
«Ναι, έχω πρόβλημα στην καρδιά μου και είναι πολύ πιθανό να σταματήσω το ποδόσφαιρο. Εντόπισαν ένα πρόβλημα στην καρδιά, που έχω από τότε που γεννήθηκα, όμως δεν μου το έχουν προσδιορίσει με ακρίβεια. Με βάση αυτές τις εξετάσεις, θεωρώ ότι κατά 99% θα αποσυρθώ. Οι εξετάσεις στην Αγγλία είναι η τελευταία μου ελπίδα»…

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα