Τετάρτη 28 Μαρτίου 2012

Κούγιας¨Σαλευρή και αλήτες ποδοσφαιριστές της Καλλιθέας, θα τα πούμε στα μπαράζ!"

Με τη διαιτησία, το Σαλευρή και τους..αλήτες όπως τους χαρακτήρισε ποδοσφαιριστές της Καλλιθέας τα έβαλε ο Αλέξης Κούγιας μετά τη βαριά ήττα της Παναχαίκής στην Καλλιθέα με 5-2, ζητώντας συγγνώμη από τους φιλάθλους της αχαϊκής ομάδας για το βαρύ σκορκαι απειλώντας τους Καλλιθεάτες πως...θα τα πούνε στα μπαράζ!

Αναλυτικά η δήλωση του πρόεδρου των Αχαιών:

1.H σημερινή ήττα ανεξαρτήτως της προκλητικής διαιτησίας τύπου πρόσφατου παρελθόντος είναι αδικαιολόγητη και προσωπικά έχω εντοπίσει ποιοι είναι οι υπεύθυνοι.

Ορισμένοι δυστυχώς δεν έχουν αντιληφθεί πια είναι η Παναχαϊκή και νομίζουν ότι μπορούν να συμπεριφέρονται σε αυτή όπως μπορείς να συμπεριφερθείς σε άλλες ομάδες που δεν έχουν το μέγεθος της δικιάς μας.

Προσωπικά γνωρίζω πιο είναι το καθήκον μου και προσπαθώ να είμαι συνεπής σε όλα σε πολύ δύσκολους καιρούς, ξέρω τι πρέπει να διορθώσω αλλά εδώ και ενάμισι χρόνο έχω αλλάξει και μετρώ μέχρι το δέκα πριν ανακοινώσω την οποιαδήποτε απόφαση μου.

Ζητάω συγγνώμη για αυτή την ήττα και όπως ήρθε αλλά να γνωρίζουν οι υπαίτιοι ότι δεν ξεχνάω ποτέ.

2. Όσο για τον κ. Σαλευρή και τους αλήτες ποδοσφαιριστές της Καλλιθέας θα τα πούμε στα μπαράζ.

Ουδέποτε στα 45 χρόνια που είμαι στο ποδόσφαιρο άκουσα να υποχρεώνουν πρόεδρο φιλοξενούμενης ομάδας να πληρώσει εισιτήριο και να τον υποχρεώνουν να καθίσει σε μια γωνιά του γηπέδου γεμάτη ακαθαρσίες και σκουπίδια».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα