Πέμπτη 8 Μαρτίου 2012

Ο Πέτρος Μίχος νέος προπονητής του Φωκικού

Ο Πέτρος Μίχος είναι ο νέος προπονητής του Φωκικού. Παρόλο που ο Μίχος έχει να ασκήσει προπονητική πάνω από 2 χρόνια και έκτοτε ασχολείται μόνο με σχολιασμό αγώνων και δη του Ολυμπιακού, ο πρόεδρος του Φωκικού Ν.Παπαδημητρίου αποφάσισε να του εμπιστευτεί την ομάδα και ο ίδιος εμφανίστηκε αισιόδοξος πως η ομάδα της Άμφισσας θα κρατηθεί στην Β Εθνική...
«Συμφώνησα με τον Φωκικό για 2 λόγους. Πρώτον γιατί ο άνθρωπος που με πλησίασε, ο κ. Παπαδημητρίου μου μίλησε ξεκάθαρα και δεύτερον, γιατί ο Φωκικός, που παρακολουθούσα και από την Αθήνα που ήμουν, μου έβγαζε μια πολύ θετική αύρα. Θεωρώ ότι η παρουσία μου θα βοηθήσει τον Φωκικό να ξεφύγει από τον κίνδυνο και ελπίζω ταυτόχρονα να αποτελέσει και για μένα, ένα καλό βήμα στην καριέρα μου», τόνισε ο Έλληνας τεχνικός..

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα