Παρασκευή 11 Μαΐου 2012

Οι αποφάσεις του Άγγελου Αναστασιάδη

"Eγώ τις αποφάσεις δεν τις παίρνω μόνος μου. Είτε όταν θα πάω σε μια ομάδα, είτε όταν φύγω τις αποφάσεις τις παίρνω κατ’ εντολήν (σ.σ. αργότερα διευκρίνισε ότι ρωτά τον πνευματικό του). Πάω λέω τα προσωπικά μου θέματα και ανάλογα λειτουργώ. Η εντολή ήταν να μη πάω τώρα στα Γιάννινα. Εγώ έτσι λειτουργώ. όπως εντολή ήταν να πάω το χειμώνα. Άλλος ρωτά τον πατέρα του, άλλος τον αδελφό του, άλλος κάνει ότι του πει η γυναίκα του. Εγώ εδώ και πάρα πολύ καιρό κάνω αυτό και δεν κάνω λάθος ποτέ. Και εγώ δεν ήθελα να πάω στα Γιάννινα γιατί ήξεραν τι γινόταν, αλλά πήρα εντολή και πήγα.
 Το χλευάζουν αυτό μόνο τα παιδιά του σκότους, τι να κάνουμε τώρα. Δεν μπορούν να διανοηθούν ότι υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που ακολουθούν αυτό το δρόμο. Άσε τα παιδιά του σκότους να βρίζουν. Στα Γιάννινα όταν η ομάδα δεν πήγαινε καλά στην αρχή, κόντεψαν να με βγάλουν και μεθύστακα. Αυτά τα παιδιά του σκότους ήθελαν να με διώξουν. Τώρα που δεν πάω με βρίζουν. Το 1996 είχα πάει στον ΠΑΟΚ που ήταν χαμηλά και βγήκαμε στο κύπελλο ΟΥΕΦΑ. Τότε τα παιδιά του σκότους έγραφαν ειρωνικά ότι μίλησα με την Παναγιά. Τι να κάνουμε, ίδια είναι πάντα".

Άγγελος Αναστασιάδης, εξηγώντας τους λόγους που ήρθε στον ΠΑΣ και τους λόγους που φεύγει από τα Γιάννενα.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα