Τρίτη 14 Αυγούστου 2012

Μιραλάς:"Θέλω πολύ και είναι πιθανό να παίξω στην Άρσεναλ!"

Στο Sky Sports μίλησε ο Κέβιν Μιραλάς σχετικά με τη φημολογούμενη μεταγραφή του στην Άρσεναλ...Ο Βέλγος επιθετικός του Ολυμπιακού δήλωσε πως και θέλει να παίξει στην Άρσεναλ και είναι πιθανό να συμβεί αυτό, αρκεί να σπάσει η ρήτρα των 8 εκατ ευρώ που έχει στο συμβόλαιό του με τον Ολυμπιακό!
"Ο ατζέντης μου έχει μιλήσει με την Άρσεναλ και μια τέτοια μετακίνηση θα ήταν ό,τι καλύτερο για μένα και την οικογένειά μου. Βέβαια, μια τέτοια μεταγραφή δεν είναι εύκολη, αφού υπάρχει ρήτρα στο συμβόλαιό μου ύψους 8 εκατομμυρίων ευρώ. Αν πάντως, μείνω στον Ολυμπιακό δεν θα είμαι και απογοητευμένος.
Είναι πολύ πιθανό να παίξω στην Premier League, αλλά η μεταγραφή είναι πολύ δύσκολη αφού δεν ξέρω τις προθέσεις της ομάδας και του προέδρου. Το μόνο που ξέρω είναι πως είναι πολύ πιθανό να αγωνιστώ στην Άρσεναλ. Δεν έχω καμία επαφή, μόνο ο μάνατζέρ μου. Εγώ πάντως είμαι θετικός".

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα