Δευτέρα 29 Οκτωβρίου 2012

Μποτσίβαλης:"Δεν πωλείται ο Ολυμπιακός Βόλου, ποιος τα λέει αυτά?"

Τέλος στη φημολογία πως ο Ολυμπιακός Βόλου πωλείται έβαλε ο πρόεδρος της ομάδας Παναγιώτης Μποτσίβαλης, μιλώντας στον ΣΠΟΡ FM 89,5. Τα λόγια του ήταν τα εξής:
«Όλα αυτά τα μαθαίνω και εγώ από εκεί που τα μάθατε εσείς, από διάφορα site. Κανονικά έπρεπε να τα μάθω πρώτος εγώ. Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Ίσως να παρεξήγησαν κάποιοι αυτό που είχα πει, ότι, όσο η ομάδα δεν έχει καταταγεί σε κάποια κατηγορία, δεν θέλω κανείς να βάλει έστω και ένα ευρώ. Θυμάστε ότι ούτε ανακοίνωση για τα διαρκείας είχα βγάλει ούτε για τις διαφημιστικές πινακίδες ούτε τίποτα. Μόλις η ομάδα δικαιώθηκε εν μέρει, ξεκίνησα τις συνεργασίες, να κάνουμε χορηγίες και διαφημίσεις, για να βοηθήσουμε την ομάδα. Εγώ δεν έχω κάνει καμία άλλη δήλωση, αλλά κάποιοι το πήραν κάπως έτσι. Μόλις ησυχάσουμε λίγο, θα κάνουμε Γ.Σ. και Δ.Σ. Έχω ξεκινήσει συνομιλίες με διάφορα άτομα, για να μπουν στο συμβούλιο. Λίαν συντόμως θα γίνουν όλα»

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα