Πέμπτη 8 Νοεμβρίου 2012

Την...κοπάνησε από τον Βατανιακό ο Λεωνίδας Μπίλης και υπέγραψε βοηθός προπονητή στη Νίκη Βόλου!

Στα κρύα του λουτρού άφησε ο-πρώην πλέον-προπονητής του Βατανιακού Λεωνίδας Μπίλης την ομάδα της Κατερίνης, αφού χθες (7/11), ανακοινώθηκε πως αναλαμβάνει βοηθός προπονητής της Νίκης Βόλου! Ο"κομάντο" Μπίλης λοιπόν γυρίζει σε λίδα στην καριέρα του και έκανε ήδη τις πρώτες του δηλώσεις ως βοηθός του Στέλιου Μανωλά στην ομάδα του Βόλου:
"Είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ. Θέλω να ευχαριστήσω τη διοίκηση της ομάδας και τον πρόεδρο και τον κ. Μανωλά, που με επέλεξε για συνεργάτη του και μου δίνουν την ευκαιρία να δουλέψω σε αυτό το μεγάλο σωματείο, το οποίο γνωρίζω πολύ καλά ως άνθρωπος του ποδοσφαίρου. Λόγω της δουλειάς μου πρέπει να δουλεύω πολύ και να μιλάω λίγο. Γι' αυτό ό,τι έχω να πω και να κάνω θα το κάνω στο γήπεδο. Είμαι υπέρ της σκληρής δουλειάς και της πειθαρχίας. Είμαι αυτής της σχολής. Σκληρή δουλειά, λίγα λόγια και τα αποτελέσματα μέσα στο γήπεδο. Είμαι πολύ χαρούμενος που θα γίνω μέρος της ιστορίας της Νίκης".

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα