Πέμπτη 24 Ιανουαρίου 2013

Ξέσπασε κατά δημοσιογράφων ο Αναστασιάδης!

Η μεγάλη πρόκριση του Πλατανιά επί του Παναθηναίκού στο Κύπελλο Ελλάδας, έφερε και το...ξέσπασμα του Άγγελου Αναστασιάδη εναντίον των δημοσιογράφων!Στη συνέντευξη τύπου ο Αναστασιάδης αφιέρωσε τον πρόλογό του σε μια επίθεση εναντίον δημοσιογράφων για κάποια γραφόμενά τους σχετικά με την εικόνα του Πλατανιά τον τελευταίο καιρό...
Απόσπασμα από τα λόγια Αναστασιάδη:
«Εσείς (σ.σ.: οι δημοσιογράφοι) μπορείτε να γράφετε και να λέτε ό,τι θέλετε. Εμένα είναι άλλη η δουλειά μου. Τον Μάιο θα τα ξαναπούμε. Εγώ δεν είμαι καφενείο να πανηγυρίζω. Αν ο Παναθηναϊκός είχε κάνει 30 ευκαιρίες, εγώ θα ήμουν νεκρός σήμερα... Ούτε σας ακούω ούτε σας διαβάζω. Έρχομαι εδώ γιατί είμαι υποχρεωμένος. Εδώ θα έρχεστε και θα ρωτάτε με επιχειρήματα. Στις εφημερίδες και στην τηλεόραση να λέτε ό,τι θέλετε. Μπράβο στα παιδιά για τη σημερινή νίκη. Και στα δύο παιχνίδια αποδείξαμε ότι ήμασταν καλύτεροι από τον Παναθηναϊκό, αφού και στο πρώτο παιχνίδι μπορούσαμε να πάρουμε καλύτερο αποτέλεσμα. Ο Παναθηναϊκός έχει καλές μονάδες, αλλά ως σύνολο εμείς είμαστε καλύτεροι.».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα