Τρίτη 18 Ιουνίου 2013

Μπέος:"Ο Παναιτωλικός είναι μια φούσκα, καλώς τα παιδιά!"


Στο Volos 86.6 FM μίλησε ο Αχιλλέας Μπέος ενόψει του...τελικού των πλέι-οφ μεταξύ Ολυμπιακού Βόλου και Παναιτωλικού και φανηκε υπερβολικά σίγουρος για τη νίκη του Ολυμπιακού αλλά και λιγάκι...προκλητικός εναντίον των Αγρινιωτών για το συγκεκριμένο αγωνα!
Απόσπασμα των γλαφυρών δηλώσεων Μπέου:
«Εγώ θα είμαι από πολύ νωρίς στο γήπεδο γιατί θέλω να ζήσω αυτή τη γιορτή από την αρχή. Έχω ήδη παραγγείλει μία ομπρέλα από το ''metal design'' του φίλου μου, του Μάνου Κρατήρα, θα φορέσω και το μαγιό μου και θα απολαύσω τον αγώνα. Βέβαια, μόλις πέσει ο ήλιος θα έχω μαζί μου και το κοστούμι μου, ώστε να συμμετέχω και με τα ...επίσημα στη γιορτή. Όλος ο κόσμος θα πρέπει να είναι από νωρίς στο Πανθεσσαλικό, ώστε να ζήσουν αυτή τη γιορτή από την αρχή ως το τέλος.
Ο Παναιτωλικός είναι μία φούσκα, όπως οι μετοχές στο χρηματιστήριο, στο κραχ. Είναι ομάδα που δεν αντέχει την πίεση. Είδατε την Κυριακή τι έπαθε στο Καυτανζόγλειο από μία ομάδα που εμείς της ρίξαμε τέσσερα για πλάκα. Είμαι σίγουρος πως μόλις φάνε το πρώτο γκολ, ''καλώς τα, τα παιδιά του Παναιτωλικού...'', θα καταρρεύσουν».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα