Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2013

Αρκουμάνης:"Η ανυποληψία του Πανιωνιου εχει φτάσει στο ζενίθ!"

Στην Sportday μίλησε ο γιατρός Θεόφιλος Αρκουμάνης, ο οποίος και εξέφρασε για ακόμα μια φορά το ενδιαφέρον του για ανάληψη του Πανιωνίου (όχι μόνο της ΠΑΕ αλλά και του Ερασιτεχνη), και τόνισε πως ο Πανιώνιος έχει φτάσει αυτή την εποχή στο μέγιστο βαθμό ανυποληψίας!
Απόσπασμα των δηλώσεών του: 
«Ποτέ δεν έπαψα να ενδιαφέρομαι για τον σύλλογο. Οι λόγοι για τους οποίους δεν ασχολήθηκα τελικά το 2011 είναι διάφοροι και γνωστοί σε πολύ κόσμο. Εγώ δεν ήθελα μια συνδιοίκηση, έτσι όπως εξελίχθηκε. Γιατί αρχικά είχαμε συμφωνήσει στο να μοιραστούμε ένα κομμάτι Ερασιτέχνη και ΠΑΕ. Και να ασχοληθώ εγώ, κυρίως, με την ΠΑΕ. Δεν τα βρήκαμε και κατόπιν σε μια συζήτηση που έγινε στο ιατρείο μου τούς είπα "δεν μπορώ, δεν θέλω". Ή όλα ή τίποτα!Δεν ξανακατέβηκα μετά σε εκλογές ούτε πλέον και στις τελευταίες που έγιναν. Αυτήν την παρωδία γενικής συνέλευσης και εκλογών! Πιστεύω ότι η ανυποληψία του Πανιωνίου έχει φθάσει στο ζενίθ!
Ασχολούμαι περίπου 45 χρόνια με τον Πανιώνιο. Κι ως γιατρός έχω βοηθήσει, και σε παλιότερες διοικήσεις ήμουν. Είναι μια επιθυμία. Από αγάπη και μόνο. Το πού θα φθάσει και πώς θα εξελιχθεί ή πώς θα καταλήξει, κανείς δεν το ξέρει. Δεν λέω ότι ήρθα με ένα τσουβάλι λεφτά και θέλω να τα διαθέσω στη Νέα Σμύρνη. Δεν είπα κάτι τέτοιο. Τι θέλει ο Πανιώνιος αυτή τη στιγμή; Να είναι ευυπόληπτος κι αξιόπιστος. Αυτό το οποίο, αν μη τι άλλο, ακούγεται γενικότερα ότι δεν είναι!».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα