Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2013

Καυμενάκης:"Οι παίχτες μπορεί να ξέρουν για τα στημένα, τον Ψωμιάδη εγώ τον έχω δει τρεις φορές"

Συνεχίστηκαν οι καταθέσεις για την υπόθεση με τα στημένα, και όπως αναμενόταν κανείς δεν ξέρει το παραμικρό και όλοι είναι αθώοι...
Ο πρόεδρος του Αστέρα Τρίπολης Γιάννης Καυμενάκης κατέθεσε και αυτός πως δεν εχει ιδέα για τα στημένα και μίλησε για το Μάκη Ψωμιάδη και για κάποια ύποπτα ματς.
Απόσπασμα των δηλώσεών του:
«Για τα στημένα παιχνίδια ξέρω μόνο αυτά που ακούγονται. Τον Ψωμιάδη τον έχω δει τρεις φορές. Δεν είχαμε ιδιαίτερες σχέσεις. Στην Ελλάδα είμαι δυο τρεις μήνες τον χρόνο. Εμένα δεν με έχει πλησιάσει ποτέ άνθρωπος για να στηθεί παιχνίδι. Αυτά που ξέρω είναι ό,τι διαβάζω και ό,τι βλέπω σε τηλεοπτικές εκπομπές. Η UEFA έχει στείλει και για δικό μου ματς φάκελο. Για το Αστέρας-Πανθρακικός 3-1. Ήταν ένα φυσιολογικό παιχνίδι. Για τα άλλα ύποπτα ματς δεν ξέρω κάτι. Εγώ κατήγγειλα έναν πρόεδρο ομάδας που πήγε σε αποδυτήρια διαιτητών. Όταν γνωρίζω κάτι το καταγγέλλω. Τα υπόλοιπα είναι καφενειακού επιπέδου και κουτσομπολιό.
 Οι παίκτες μπορεί να ξέρουν. Χωρίς ποδοσφαιριστές δεν μπορεί να στηθεί ματς».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα