Κυριακή 12 Ιανουαρίου 2014

Μιραλάς:"Σίγουρα θα ξαναγυρίσω κάποια μερα στον Ολυμπιακό!"

Στην εφημερίδα «Real News» μίλησε ο επιθετικός της Έβερτον Κέβιν Μιραλάς, και τόνισε με έμφαση ότι κάποια στιγμή θα επιστρέψει στην πρώην ομάδα του τον Ολυμπιακό!
Ο Βέλγος δήλωσε επίσης ότι θα βρίσκεται στο «Ολντ Τράφορντ» για τον αγώνα με τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ και πως πιστεύει πως ο Ολυμπιακός μπορεί να κάνει την έκπληξη απέναντι στους «κόκκινους διαβόλους»
«Δεν ξέρω πότε, όμως σίγουρα θα γυρίσω μια μέρα στον Ολυμπιακό. Δεν ξέρω αν είναι η τελευταία σεζόν στην καριέρα μου ή νωρίτερα. Το σίγουρο είναι ότι θα γυρίσω. Το έχω ξαναπεί: έχω πάντα στην καρδιά μου τον Ολυμπιακό. Μου λείπει ο ήλιος της Ελλάδας. Εδώ στην Αγγλία βρέχει κάθε μέρα. Αλλά στο ποδόσφαιρο βέβαια είναι διαφορετικά. Το πρωτάθλημα στην Αγγλία είναι καταπληκτικό. Είναι απόλαυση να παίζεις στην Αγγλία»,

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα