Παρασκευή 8 Αυγούστου 2014

Χιούλμαντ:"Ο Αστέρας Τρίπολης ήταν καλύτερος από τη Μάιντς και προκρίθηκε δίκαια!"

Απογοητευμένος αλλά ρεαλιστής ο προπονητής της Μάιντς Κάσπερ Χιούλμαντ, παραδέχθηκε πως ο Αστέρας έπαιξε καλύτερα και πήρε δίκαια την πρόκριση στην επόμενη φάση του Europa League:
Οι δηλώσεις του στη συνεντευξη τύπου:«Είμαστε απογοητευμένοι, στο πρώτο ημίχρονο ήμασταν καλοί, καταφέραμε και πετύχαμε γκολ. Στο β’ μέρος είχαμε 1-2 ευκαιρίες στην αρχή, αλλά στα τελευταία 20 λεπτά δείξαμε κουρασμένοι και δεν τα καταφέραμε, αμυνθήκαμε άσχημα. Παίξαμε χωρίς έλεγχο της μπάλας στο τέλος, ήμασταν πολύ νευρικοί.
Ο Αστέρας ήταν καλός και στα δύο ματς. Είχαμε ευκαιρίες να καθαρίσουμε το ματς, αλλά δεν τα καταφέραμε. Ο Αστέρας είναι καλή ομάδα και με πάθος. Συνολικά χάσαμε 3-2, άρα προκρίθηκε δίκαια ο Αστέρας», τόνισε αρχικά.
«Οι παίκτες μου έχασαν την αυτοπεποίθησή τους, όμως έχω ζήσει τέτοιες στιγμές και πρέπει να βρούμε τις λύσεις να προχωρήσουμε. Δεν περίμενα τέτοια αντίδραση από τους φιλάθλους μας. Θεωρώ ότι έγινε χέρι από τον παίκτη του Αστέρα στο δεύτερο γκολ.
Το ποδόσφαιρο είναι ένα παιχνίδι, οι καλές ομάδες φαίνονται από το πώς διαχειρίζονται τέτοιες καταστάσεις και εγώ εξακολουθώ να έχω εμπιστοσύνη στους παίκτες μου».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα