Παρασκευή 17 Οκτωβρίου 2014

Μέχρι το BBC έφτασε η απαγόρευση της Λαμίας στον Καμαρά λόγω Έμπολα!

Η...δόξα της Λαμίας και του ποδοσφαιριστή της Τζων Καμαρά, έφτασε μέχρι το BBC! Και αυτό λόγω της πρότασης -όπως ισχυρίζονται οι Βρετανοί δημοσιογράφοι- της διοίκησης της ελληνικής ομάδας στον Αφρικανό ποδοσφαιριστή να μείνει μακριά από τις υποχρεώσεις της Λαμίας για τουλάχιστον ένα εικοσαήμερο υπό τον φόβο του θανατηφόρου ιού Έμπολα!
Τι γραφει το BBC:«Η ομάδα με ενημέρωσε πως δεν πρέπει να είμαι με τους υπόλοιπους παίκτες για 15 με 20 ημέρες, καθώς πήγα στην Αφρική να παίξω και υπάρχει ανησυχία για τον ιό του Έμπολα.
Μου ξεκαθάρισαν πως είτε πρέπει να μείνω στο σπίτι μου, είτε να ταξιδέψω για να πάω στην οικογένειά μου. Πάντως, μου είπαν να μην πάω στην προπόνηση.
Την τελευταία φορά που ήμουν στη Σιέρα Λεόνε, ήταν για τα προκριματικά του Παγκοσμίου Κυπέλλου απέναντι στην Τυνησία και το Πράσινο Ακρωτήρι. Όσο ήμουν στο Καμερούν, μετρούσαν τη θερμοκρασία μας πρωί και βράδυ. Είπα στην ομάδα πως είμαι έτοιμος να περάσω οποιαδήποτε ιατρική εξέταση ζητήσουν, αφού είμαι βέβαιος ότι δεν πάσχω από τον ιό του Έμπολα. Δεν τους καταλαβαίνω, αλλά πρέπει να σεβαστώ την απόφασή τους
Δεν μπορώ να πω τίποτα για το μέλλον μου αυτή τη στιγμή, καθώς πρέπει να σκεφτώ για πολλά πράγματα. Πρέπει να μιλήσω με την οικογένειά μου και τον εκπρόσωπό μου, για να αποφασίσω τι θα κάνω».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα