Τρίτη 16 Ιουνίου 2015

Αποχωρεί ο Ρέλλας από τον Παναιγιάλειο!

Βόμβα στον Παναιγιάλειο, μιας και αποχωρεί ο πρόεδρος της ομάδας Αντώνης Ρέλλας!«Αποχωρώ, η απόφασή μου είναι οριστική. Είμαι ανοιχτός σε όποιον ενδιαφέρεται. Αφήνω τον Παναιγιάλειο με μηδέν χρέη και αδειοδοτημένο για τη Β’ Εθνική της νέας σεζόν. Εγώ είμαι οριστικά παρελθόν!Η ομάδα πέτυχε το στόχο της, που ήταν η παραμονή, με αξιοπρέπεια και αξιοπιστία. Θα είναι η ευτυχέστερη μέρα στη ζωή μου να βρεθεί διάδοχη κατάσταση. Εγώ θα είμαι δίπλα στην ομάδα. Εφόσον υπάρξει ενδιαφερόμενος, θα τα βάλουμε όλα στο τραπέζι και δεν είμαι αρνητικός για να θέσω εμπόδια...Πολύ φοβάμαι ότι του χρόνου θα αποχωρήσουν πολλές ομάδες αν δεν υπάρξει ουσιαστική λύση στα οικονομικά της κατηγορίας. Εγώ αποχωρώ γιατί θέλω να μείνω όπως τώρα. Δεν θέλω να σκέφτομαι καν τον εαυτό μου σε μια ομάδα όπου θα αναγκαστώ να κάνω εκπτώσεις…».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα