Παρασκευή 18 Σεπτεμβρίου 2015

Σκάζνι:"Ντροπή του ποδοσφαίρου η διαιτησία με τον Αστέρα, οι παίχτες μου κοιμούνταν από το ξενοδοχείο!"

Ο Αστέρας Τρίπολης υποχρεώθηκε σε ισοπαλία 1-1 με τη Σπάρτα Πράγας στην Τρίπολη, όμως ο προπονητής των Τσέχων και παλιός μας γνώριμος Ζντένεκ Σκάζνι ήταν έξαλλος με τη διαιτησία και πέταξε φαρμακερές ατάκες!
Τα λόγια του στη συνέντευξη τύπου:«Ο διαιτητής μάς έκλεψε τη νίκη. Είναι ακριβώς η σωστή έκφραση. Μας έκλεψε τη νίκη γιατί ακυρώθηκαν δύο κανονικά γκολ και στα δύο ημίχρονα. Στο πρώτο γκολ του Γίρατσεκ δεν ήταν οφσάιντ. Στο δεύτερο γκολ, ο Κοσίσκι μου είπε ότι δεν έδωσε καθόλου μάχη και σφύριξε ο διαιτητής. Σε ένα τόσο δύσκολο ευρωπαϊκό αγώνα, ο διαιτητής μάς έκλεψε τη νίκη
Δεν μου εξήγησε ο διαιτητής τίποτα. Δεν θέλω να πω τίποτα. Κάναμε και λάθη, αλλά ο διαιτητής δεν μας εξήγησε τίποτα. Απλά σφύριξε. Οι Έλληνες φίλοι μου μου είπαν ότι αυτά μπορούν να συμβούν εδώ στην Ελλάδα. Εγώ θα τα πω βέβαια με τους παίκτες μου. Θα είμαι κριτικός. Αυτό που έγινε είναι "ντροπή" του ποδοσφαίρου. Ήξερε από την αρχή τι κάνει. Δεν θα 'θελα να μπω σε λεπτομέρειες. Δεν θα 'θελα να αναλύσω το γιατί».
Ακόμη πρόσθεσε: «Ήταν καταστροφικό το παιχνίδι. Ειδικά στο ξεκίνημα δώσαμε τις πρώτες πέντε μπάλες στον αντίπαλο. Νόμιζα ότι οι παίκτες μου κοιμούνταν από το ξενοδοχείο. Το πρώτο γκολ επηρέασε την απόδοσή μας. Είχαμε ευκαιρίες, δημιουργήσαμε 3-4 αλλά δεν μπορέσαμε να τις αξιοποιήσουμε».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα