Τετάρτη 24 Φεβρουαρίου 2016

Μπλάτερ:"Κακομαθημένος ο Πλατινί, είμαι αθώος!"

Ο Σεπ Μπλάτερ αναφέρθηκε για ακόμη μια φορά σε δηλώσεις του σε γαλλικό Μέσο στις κατηγορίες για παράνομη δοσοληψία με τον Μισέλ Πλατινί το 2011, αφήνοντας παράλληλα αιχμές για τον πρώην πρόεδρο της UEFA.
"Μου είχαν πει “είσαι ο επόμενος Σεπ”, όταν είχα μπει στο γραφείο μου εκείνη τη μέρα. Αισθάνθηκα εκείνο τον καιρό πως δεν είχα κανέναν δίπλα μου, στο πλευρό μου, για να παλέψω και να με υπερασπιστεί. Αισθάνθηκα ακόμα και από τον Θεό εγκαταλελειμμένος. Δεν πιστεύω ότι έχω διαπράξει εγκλήματα ή αμαρτίες. Σε όλη μου τη διαδρομή έμεινα πιστός στις αρχές που μου έδωσε ο πατέρας μου για σωστή και νομότυπη, σκληρή δουλειά", υπογράμμισε ο πρώην πρόεδρος της FIFA  στη «L'Equipe» αναφερόμενος στο περσινό «ντου» των αστυνομικών Αρχών  και πρόσθεσε για τον Πλατινί: 
"Ήταν πολύ καλύτερος ως ποδοσφαιριστής απ' ότι ήταν ως ηγέτης της UEFA. Πάντοτε ήταν κακομαθημένος και όλοι τον είχαν ... στα ώπα – ώπα". 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα