Πέμπτη 11 Αυγούστου 2016

Δεν επιβεβαβιώνει για εμπλοκή Μαρινάκη στη Νότιγχαμ ο Αλ Χασάουι

Μπορεί αρκετοί να θεωρούν δεδομένη την εμπλοκή του Βαγγέλη Μαρινάκη στη Νότιγχαμ Φόρεστ, όμως κάτι τέτοιο δεν φαίνεται να ισχύει, με τον Φαουάζ Αλ Χασάουι να τονίζει πως δεν έχει αλλάξει κάτι, καθώς αυτός "τρέχει" την ομάδα.

Θα ήθελα να ξεκαθαρίσω πως είναι αλήθεια ότι έχω συζητήσει ενδεχόμενες επενδύσεις με διαφορετικά πρόσωπα, αλλά προς το παρόν δεν μπορώ να επιβεβαιώσω, ότι κάποια ολική και ξεκάθαρη συμφωνία έχει επιτευχθεί. Πάντα έλεγα ότι θα κάνω ότι είναι καλύτερο για την Νότιγχαμ και πως αν αποφασίσω να κάνω κάποια συμφωνία με έναν επενδυτή θα είναι προς το μεγαλύτερο όφελος για το μέλλον του συλλόγου.

Μέχρι εκείνη την ώρα, θα συνεχίσω να δουλεύω μαζί με τις σημαντικές φιγούρες του συλλόγου, προσπαθώντας πάνω από όλα να βελτιώσω την θέση μας εντός κι εκτός γηπέδου", αναφέρει η ανακοίνωση του επενδυτή από το Κουβέιτ στην επίσημη ιστοσελίδα της ομάδας, ενώ σε δηλώσεις του στην "Νότιγχαμ Ποστ" σημείωσε:

"Κάποιοι από τους οπαδούς πιστεύουν ότι δεν είμαι εγώ αυτός που επηρεάζει τα πράγματα. Εγώ είμαι αυτός που έφερε τον προπονητή εδώ. Εγώ είμαι αυτός που υπέγραψε τους παίκτες.Με όλο τον σεβασμό στον υποψήφιο επενδυτή, δουλεύουμε πάνω σε μία συμφωνία για να τον αφήσουμε να έρθει και να επενδύσει στο κλαμπ. Επίσης δουλεύω σε μία άλλη κατεύθυνση για το κλαμπ. Τα κάνω και τα δύο ταυτόχρονα. Η συμφωνία μπορεί και να γίνει. Ισως κάποιοι άλλοι άνθρωποι έρθουν να ενταχθούν στο κλαμπ από την Ασία ή την Αμερική."

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα