Τρίτη 3 Ιανουαρίου 2017

Γκουαρδιόλα:"Είμαι 45 χρονών και φτάνω στο τέλος της καριέρας μου σαν προπονητής"!

Τι κι αν είναι μόλις 45 ετών και θεωρείται εκ των κορυφαίων προπονητών στον πλανήτη. Ο Πεπ Γκουαρδιόλα αποκάλυψε πως το τέλος της προπονητικής του καριέρας πλησιάζει!
Έξι μήνες μετά την άφιξή του στην Premier League, ο 45χρονος Καταλανός, δήλωσε πως έχει αρχίσει η αντίστροφη μέτρηση για την παρουσία του στους πάγκους! Ο πρώην τεχνικός των Μπαρτσελόνα και Μπάγερν είπε πως θα τιμήσει πλήρως το συμβόλαιό του με τη Σίτι, ωστόσο δεν είναι διατεθειμένος να δουλεύει μέχρι τα 60 του...
"Θα είμαι στο Μάντσεστερ για τα επόμενα τρία χρόνια, ίσως και περισσότερο", είπε ο Γκουαρντιόλα στο NBC και συμπλήρωσε: "Δεν πρόκειται να  βρίσκομαι στον πάγκο μέχρι να είμαι 60 ή 65 ετών. Νιώθω η διαδικασία για την αποχώρησή μου έχει ήδη αρχίσει. Φτάνω στο τέλος της καριέρας μου σαν προπονητής, είμαι σίγουρος".
Ο Πεπ έχει κερδίσει τρία πρωταθλήματα στην Ισπανία και δύο Champions League σε τέσσερα χρόνια στη Βαρκελώνη πριν μετακομίσει στην Μπάγερν το 2013, με την οποία κατέκτησε την Μπουντεσλίγκα τρεις σερί φορές.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα