Τετάρτη 10 Οκτωβρίου 2018

"Όλη η εγκληματική ομάδα του Κοριόπολις, ασχολείται ακόμα με το ποδόσφαιρο"!

Συνεχίζει τις τις καταγγελίες ο Αλ. Κούγιας με αφορμή τη διαιτησία το Γιώργου Λάμπρου στην Ξάνθη, στο ματς της τοπικής ομάδας με την ΑΕΛ, ο ιδιοκτήτης της «βυσσινί» ΠΑΕ, μιλώντας στον ΣΠΟΡ-FM τόνισε ότι μετά τον αγώνα τον κάλεσε στο κινητό ο πρώην σύμβουλος της ΕΠΟ, Γιάννης Παπαδόπουλος (τον οποίο χαρακτήρισε ως δεξί χέρι του Δημήτρη Μελισσανίδη) και του είπε αρχικά να ψαχτεί αλλού αναφορικά για το ποιος έβαλε στους πίνακες της Super League τον διαιτητή Λάμπρου και πρόσθεσε ότι η Ξάνθη έχει πωληθεί στην Ξάνθη: «… μου είπε, επειδή είχα κάνει τη δήλωση για τον διαιτητή, ότι τον έβαλε στη Super League ο Μελισσανίδης “ψάξου άλλου. Μην πεις ότι στο είπα εγώ, αλλά η Ξάνθη έχει πωληθεί στον ΠΑΟΚ”», είπε χαρακτηριστικά.

Πάντως στην ΑΕΚ τονίζουν ότι θα κινηθούν νομικά κατά του Κούγια, λόγω των όσων αναφέρει.

Τα σημαντικότερα των όσων είπε ο Κούγιας:

Για το αν είναι ακόμα εκνευρισμένος μετά τα χθεσινά: «Είμαι μπραρουτοκαπνισμένος. Τόσα χρόνια που δέχομαι αυτή την κτηνωδία, από τα χρόνια του Άρη Πετρούπολης, τα έχω υποστεί. Ανέβαιναν όλες οι ομάδες της παράγκας, εκτός από τη δική μου, μέχρι και την Α’ Εθνική. Έπρεπε να έρθουν οι κασέτες της ΕΥΠ και εγώ ήμουν ο γραφικός. Μετά ήρθε η δεύτερη παράγκα όταν ήμουν στον ΠΑΣ Γιάννινα. Ανέβαιναν ομάδες τύπου Βέροια, Αγροτικός Αστέρας, Πανθρακικός, Λεβαδειακός κλπ. Μετά πήρα την Παναχαϊκή και όλοι ξέρουμε τι έγινε με άλλες ομάδες, όπως ο Πλατανιάς, η Καλλονή, η Ρόδος κλπ. Είπα θα βρω την υγειά μου στην ΑΕΛ, αλλά δεν θέλουν μια ομάδα ανεξάρτητη, που δεν παίρνει δανεικούς, που μπορεί να γεμίσει γήπεδο 17.000 θέσεων.
Στην ΑΕΚ είναι ο Παπαδόπουλος, που είναι καταδικασμένος για το Κοριόπολις. Είναι το δεξί χέρι του Μελισσανίδη. Όλοι στο ποδόσφαιρο το γνωρίζουν αυτό. Ασχολείται με τα πάντα. Με τις εκλογές, με τις Ενώσεις ακόμα και με τις μεταγραφές. Αν μπορούσε να μιλήσει ο Μπάγεβιτς θα έλεγε άλλα. Είναι αυτός που μου έκλεισε ραντεβού με τον Μελισσανίδη, όταν πήρα την ΑΕΛ και μου είπε “κοίτα μην χύσεις την καρδάρα με το γάλα”, γιατί είχε μάθει ότι είχα αναλάβει νομικός σύμβουλος στα “Παραπολιτικά”. Εγώ δεν είμαι με τον Μαρινάκη. Μην συγχέετε τα “Παραπολιτικά” με τον Μαρινάκη. Είναι φίλος με τον Κουρτάκη, αλλά μέχρι εκεί. Του έσωσα τη ζωή και της οικογένειάς του με τις καταθέσεις μου, δεν έχω μετανιώσει, αλλά επειδή είμαι ο εγγυητής μιας πολύ μεγάλης ομάδας, θα πω μόνο ότι κανείς δεν θα γλιτώσει».».

Ετικέτες , , ,

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα