Τρίτη 28 Ιουνίου 2011

"Ο Κούγιας έστησε παιχνίδι"

Στην παρακάτω συνομιλία, ο Αχιλλέας Μπέος συνομιλεί με κάποιον Μανάβη ο οποίος τον ενημερώνει ότι έχει κασέτα με τον Κούγια να στήνει παιχνίδι.

Μανάβης: Αχιλλέα;

Αχιλλέας: Ποιος είναι;

Μανάβης: Ο Μανάβης είμαι, τι κάνεις; Καλά είσαι;

Αχιλλέας: Ε;

Μανάβης: Έχω κάτι να σου δώσω, γι’ αυτόν που μιλάει και σε κατηγορεί.

Αχιλλέας: Toν Κούγια;

Μανάβης: Ναι. Μια κασέτα. Έχω μια κασέτα που έστησε ένα παιχνίδι. Με τον Αίαντα Σαλαμίνας μαζί με τον γενικό αρχηγό.

Αχιλλέας: Ναι

Μανάβης: Και πάρτονα και πες του το. Μ….πανο.

Αχιλλέας: Στείλτ’ τη μου

Μανάβης: Πού είσαι αυτή την στιγμή να στην στείλω;

Αχιλλέας: Στην Αθήνα. Πού είναι ο άνθρωπος;

Μανάβης: Στην Πάτρα είναι ο άνθρωπός μου. Ήτανε δεξί χέρι αυτουνού του Κούγια. Τον ξέρεις εσύ. Τον Σταθάκη, τον ξέρεις τον Σταθάκη;

Αχιλλέας: Ναι τον ξέρω

Μανάβης: Εγώ θέλω χαρζιλίκι από αυτή τη δουλειά να μου στείλεις.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα