Παρασκευή 15 Ιουλίου 2011

Όφη: Ο διάλογος μας δικαιώνει

Ανυσηχοι ήταν στην Κρήτη μετά τη δημοσιοποίηση των 16 νέωβν στημένων αγώνω, αφού στη λίστα βρισκόταν και η δική τους νίκη στην Ηλιούπολη με 1-2..Οι Κρητικοί πάντως προτάσσουν έναν διάλογο που υπήρχε στην δικογραφία μεταξύ του μεγαλομετόχου της Ηλιούπολης Γιώργου Τσακόγιαννη και ενός Βασίλη για να προασπίσουν την αθωότητά τους...Ο διάλογος:

Βασίλης: Τι κάνεις, εσύ καλά είσαι;
Τσακογιάννης: Πώς να είμαι Βασίλη, καθόλου καλά δεν είμαι
Βασίλης: Εντάξει ρε πρόεδρε, δεν θα’ χουμε πρόβλημα θα το παλέψουμε μωρέ. Γ… τους να πούμε τώρα. Καταρχήν να σου πω κάτι εγώ, δεν μας στηρίζει Ηλιούπολη όλη ο κόσμος.
Τσακογιάννης: Το ξέρω.
Βασίλης: Και χθες θέλανε όλος ο κόσμος να μας στηρίξει από τα καφενεία που άκουγα εγώ να’ ρθουν στο γήπεδο αλλά γ…. ο καιρός.
Τσακογιάννης: Το ξέρω.
Βασίλης: Και χθες θέλανε όλος ο κόσμος να μας στηρίξει από τα καφενεία που άκουγα εγώ να’ ρθουν όλοι στο γήπεδο, αλλά γ…. ο και ρός.
Τσακογιάννης: Εχθές, τι λέγανε για χθες; (Για το ματς του ΟΦΗ με την Ηλιούπολη).
Βασίλης: Τίποτα, ότι ο αγώνας ήτανε εντάξει, ήτανε στα ίσια ο αγώνας καθαρός, όλοι έτσι λένε όλος ο κόσμος. Και πρόεδρε έτσι ήταν ο αγώνας, τώρα τι λένε τι δε λένε γ…. τους να πούμε. Εσύ κάνε την δουλειά σου και γ…. τους όλους να πούμε.
Τσακογιάννης: Έπρεπε να κάνω νίκη για να τελειώσουμε σήμερα, τώρα είμαι με το άγχος.
Βασίλης: Θα πάρουμε τον Πανθρακικό, θα χάσει ο Εθνικός σήμερα. Θα τον πάρεις από τον Πανθρακικό και τελειώσαμε ρε πρόεδρε.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα