Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2011

Βγενόπουλος:Ευθεία επίθεση κατά Βαρδινογιάννη και .."εγώ πήρα το νταμπλ!"!

Ευθεία επίθεση στον Γιάννη Βαρδινογιάννη από τον Ανδρέα Βγενόπουλο!Και τί δεν είπε ο Βγενόπουλος εναντίον του Τζίγγερ κατηγορώντας τον για το ρόστερ, το γήπεδο, αθέτηση συμφωνιών, χορηγίες, συνεννοήσεις και ένα σωρό άλλα. ο Mr MIG είπε πως θα βοηθήσει όσο μπορεί το τριφυλλι αλλά θέλει και συμπαραστάτες..
Ένα απόσπασμα από τη συνέντευξή του:

"Υπάρχει η αναγγελία από τον κ. Γιάννη Βαρδινογιάννη της αποχώρησης από τον ΠΑΟ. Διαφωνώ κάθετα ότι αυτή είναι η πραγματικότητα. Νομίζω ότι η οικογένεια αποχώρησε όταν παρέδωσε την ευθύνη του ΠΑΟ στη νέα γενιά δηλαδή στον κ. Γιάννη Βαρδινογιάννη. Η ιστορία του ΠΑΟ ήταν ο Βαρδής, ο Θόδωρος, ο Γιώργος. Αυτοί ήταν Κρητικοί παλικάρια, λεβέντες, οι άνθρωπο που πήραν μια έκταση από τη ΓΓΑ, την έφτιαξαν προπονητικό κέντρο. Δημοσιογράφοι είστε, γυρίστε να δείτε το 1980 στο αρχείο τις δηλώσεις για το τι παραδίδουν.
Ο κ. Γιάννης Βαρδινογιάννης είναι αυτός που χρεώνει 1 εκατ. ευρώ νοίκι το προπονητήριο της Παιανίας.Μαζί του έχω κάνει 3 συμφωνίες και τις αθέτησε και τις 3.Προσπάθησε να διαλύσει την πολυμετοχικότητα.Λάθη δικά του η απομάκρυνση Βέλιτς και η μηα πόκτηση Κυργιάκου!
Ειναι προφανές ότι κ. Πατέρας είχε την ευθύνη της διετίας κι εγώ το μόνο που έκανα ήταν να στον στηρίξω. Πιστεύω ότι και ο ίδιος θα το πει πως δεν ήταν πρόεδρος γλάστρα και απλώς όπου χρειαζόταν είχε τη στήριξή μου. Ανόμως για κάποιο λόγο εγώ ήμουν ο υπεύθυνος τότε δέχομαι τις ευθύνες μου, αλλά παρακαλώ τότε το νταμπλ να πιστωθεί σε μένα. Εγώ πήρα το νταμπλ!
Βγαίνει ο κ. Βαρδινογιάννης και λέει: Nα ευχαριστήσω τον κ. Σαμαρά που υλοποίησε το έργο του γηπέδου. Ποιο έργο; Πήρε 10,5 εκατ. ευρώ και έδωσε μακέτες!
Και τον ευχαρίστησε. Δεν μου κάνει εντύπωση. Εδώ ευχαρίστησε τον κ. Πέτρο Κόκκαλη που είπε μετά την ήττα μας με 4-0 ότι αποκαταστάθηκε η τάξη και παίζαμε με ροζ εμφανίσεις και είμαστε η ομάδα του παλατιού.
Ο κ. Σαμαράς δεν θα φύγει όμως έτσι. Θα ασκήσω όλα τα νόμιμα δικαιώματά μου. Τα χρήματα της ΓΗΠΕΛ πρέπει να έχουν ξοδευτεί σωστά. Αν δεν έχουν ξοδευτεί σωστά θα πρέπει κάποιος να λογοδοτήσει.
Για να κλείσω με το παρελθόν. Θέλε να φύγει ο κ. Βαρδινογιάννης; Στο καλό.

Θα βοηθήσω την ομάδα.Υπάρχει πιθανότητα να μείνω μόνος μου. Αν συμβεί αυτό, δεν μπορώ να προχωρήσω. Δεν έχω αυτή την περίοδο ούτε τη διάθεση ούτε τη δυνατότητα να αναλάβω μόνος μου τις ευθύνες. Δεν πιστεύω άλλωστε σ’ αυτό το μοντέλο βιωσιμότητας. Αλλωστε αυτοί που δεν συμμετέχουν σε εγχείρημα είναι οι πιο σίγουροι εχθροί του εγχειρήματος. Σε τέτοιου είδους παγίδα δεν πρόκειται να μπω.
Στα δύσκολα τον ΠΑΟ δεν πρόκειται να τον αφήσω. Θα προσπαθήσω για να τα καταφέρω. Θα κλείσω λέγοντας ένα: Το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω, Γιάννη Βαρδινογιάννη!."

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα