Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2011

Καλογιάννης:Πιο "πάτος" δεν πάει!

Στο Novasport FM μίλησε ο πρόεδρος της Φούτμπολ Λιγκ Σπύρος Καλογιάννης, εκφράζοντας την αισιοδοξία του πως θα βελτιωθεί η κατάσταση στο ελληνικό ποδόσφαιρο, ενώ απάντησε και στις σε βάρος του κατηγορίες...Απόσπασμα από τις δηλώσεις του:

«Έχω μετανιώσει που έχω αναλάβει τα ηνία των κατηγοριών, αλλά θέλω να πιστεύω ότι κάποια στιγμή θα λυθούν τα προβλήματα. Δεν μπορούμε να πέσουμε πιο χαμηλά, οπότε κάποια στιγμή θα ξαναβρούμε την αξιοπιστία που έχουμε χάσει και τα πράγματα θα γίνουν καλύτερα. Έχω κάνει ατελείωτες προσπάθειες για να έχουμε ένα πρωτάθλημα που θα είναι πιο αξιόπιστο και ανταγωνιστικό. Πιστεύω ότι θα δούμε πολύ καλύτερο πρωτάθλημα φέτος».

Για τις κατηγορίες για τον ίδιο: «Δεν γνωρίζω τις κατηγορίες και δεν έχω κληθεί από τον ανακριτή. Δεν έχω κανένα πρόβλημα. Δεν επιβεβαιώνεται κανένα στοιχείο εις βάρος μου. Αν είχα το παραμικρό πρόβλημα, δεν θα ήμουν στη θέση που βρίσκομαι τώρα».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα