Σάββατο 19 Νοεμβρίου 2011

Κανονικά 27 Νοέμβρίου η Football League 2

Συνάντηση είχαν χθες οι εκπρόσωποι των ομάδων του Νοτίου Ομίλου της Γ Εθνικής με τον Σπύρο Καλογιάννη.Οι εκλεγμένοι εκπρόσωποι του Νοτίου Ομίλου θυμίζουμε είναι οι Βασίλης Μπαλαμπέκος από τον Ηλυσιακό, Βαγγέλης Ασλανίδης από τον ΑΟ Γλυφάδας και ο νομικός εκπροσώπος του Ρούβα, Μανώλης Αναστασάκης. Η απόφαση που επάρθη: να ξεκινήσει κανονικά το πρωτάθλημα της Γ Εθνικής στις 27 Νοεμβρίου...

Καλογιάννης«Εγώ είμαι διαμεσολαβητής και διεκπεραιωτής των αιτημάτων σας. Δεν θέλω να με βλέπετε ως αντίπαλο. Αυτά που ζητάτε είναι θεμιτά. Αν εσείς έχετε τρία αιτήματα εγώ έχω δεκατρία που σκοπεύω να θέσω για το δικό σας καλό. Αν θέλετε αποχή είμαι μαζί σας, αλλά να υπάρχει ομοφωνία».

Ο νομικός σύμβουλος της ΕΠΑΕ, Αντώνης Βουγίδης επίσης δήλωσε: «Για να αποφασιστεί η αναβολή του πρωταθλήματος και να έχει νομική ισχύ χρειάζεται απόφαση πρακτικών από τα διοικητικά συμβούλια των ομάδων που να αναφέρουν ότι ομόφωνα επιθυμούν να απέχουν. Δεν υπάρχουν τα χρονικά περιθώρια να γίνει αυτό την επόμενη εβδομάδα. Ας δρομολογηθεί για τη γενική συνέλευση και να λάβουμε και οι δύο κατηγορίες από κοινού αποφάσεις».

Το πρωτάθλημα, λοιπόν, θα ξεκινήσει κανονικά στις 27 του μήνα...

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα