Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2011

Βαρδινογιάννης:"Δεν με ενδιαφέρει πια ο Παναθηναίκός"...

Ότι δεν τον ενδιαφέρει πια ο Παναθηναϊκός δήλωσε ο Γιάννης Βαρδινογιάννης...Ο ισχυρός άνδρα ςτων πρασίνων δήλωσε πως το μόνο που τον νοιάζει είναι να πουλήσει τις μετοχές και να φύγει από το τριφύλλι....
«Πρέπει να καταλάβουν όλοι ότι για μένα και την οικογένειά μου ο Παναθηναϊκός είναι παρελθόν. Αυτό σημαίνει ότι δεν με απασχολεί τίποτα άλλο από το να δώσω τις μετοχές μου και να φύγω. Δεν με ενδιαφέρει η ομάδα ούτε θέλω να συμμετέχω σε οποιεσδήποτε αποφάσεις. Τον Τσάκα δεν τον έχω ούτε του έχω μιλήσει ποτέ. Ούτε με τον υποψήφιο επενδυτή Αλ Σαούντ έχω μιλήσει. Μιλάνε οι δικηγόροι μας και όλα είναι νόμιμα. Έχω πει και εγώ ότι τις μετοχές μου θα τις πάρει όποιος βάλει στην ομάδα 15 εκ. ευρώ, και το δικαίωμα αυτό το έχουν και οι παλιοί μέτοχοι. Αν θέλουν ας τα βάλουν να την πάρουν. Προς το παρόν ο μόνος ενδιαφερόμενος είναι ο Αλ Σαούντ και κάνω ότι λέει ο νόμος. Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο».

Εν τω μεταξύ ο Αλέξης Κούγιας μίλησε στο Φως των Σπορ και δήλωσε πως θα είναι η μεγαλύτερη παρανομία να πάει τις μετοχές του ΠΑΟ ο Σαουδάραβας πρίγκηπας, καθώς αυτό αποτελεί πλήρη καταστρατήγηση του νόμου!
 "Εγώ πρώτος βγήκα και είπα ότι δεν μπορεί να γίνει η αγορά του Παναθηναϊκού από τον Σαουδάραβα, διότι υπάρχει νόμος που το απαγορεύει. Ουδείς το είχε πει αυτό, δείχνοντας και το πόσο ασχετοσύνη υπάρχει γύρω από αυτούς που έχουν την πολιτική εποπτεία του ποδοσφαίρου.
Επανέρχομαι τώρα λοιπόν για να πω τούτα: Η μεγαλύτερη παρανομία που μπορεί να γίνει, είναι να αλλάξει αυτός ο απαγορευτικός νόμος και να επιτραπεί στον οποιδήποτε ξένο, είτε είναι άγνωστος σουλτάνος, είτε είναι άγνωστος Βολιβιανός ή Κολομβιανός, να αγοράσει την πλειοψηφία των μετοχών μιας ποδοσφαιρικής ανώνυμης εταιρίας.».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα