Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2011

Θεοδωρίδης:"Οι μαλ..ες τελείωσαν στο ελληνικό ποδόσφαιρο, είμαι ο τελευταίος!"

Συνέντευξη παραχώρησε ο πρόεδρςο του Πανσερραϊκού Πέτρος Θεοδωρίδης..Συγκρατήσαμε το κομμάτι που ο Θεοδωρίδης αναφέρεται στο αν σκοπεύει να αποχωρήσει από τον Πανσερραϊκό, καθώς τα λόγια του ήταν χαρακτηριστικά!

«Όταν θα βρείτε εσείς κάποιον που να μπορεί να αναλάβει τις λειτουργίες της ΠΑΕ και να μπορεί να αντεπεξέλθει, κανένα πρόβλημα. Συγγνώμη που θα το πω, αλλά οι μαλάκ.. τέλειωσαν. Ειδικά στο ποδόσφαιρο. Και εγώ έτσι βλέπω τον εαυτό μου. Ότι είμαι ο τελευταίος. Αν βρεθεί ο κατάλληλος, κανένα πρόβλημα. Ευχή μου θα ήταν να βρεθεί. Αλλά επειδή ξέρω ποιοι τριγυρνάνε γύρω από το ποδόσφαιρο... Δεν θέλω να πάρω κάποιος την ομάδα και να την καταστρέψει. Αν ήθελα τέτοιες λύσεις θα έβρισκα πολλές. αν ήθελα στοιχηματζήδες, μπουκμέικερς, ενδιαφερόμενοι θα ήταν πολλοί. Ας έρθουν επιχειρηματίες. Μακάρι να ερχόταν κι εδώ κανένας Σεΐχης, κανένας Άραβας να πάει η ομάδα πιο μπροστά».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα