Πέμπτη 24 Νοεμβρίου 2011

Ρόβας:"Ζω με δανεικά!"

Συνέντευξη στην ιστοσελίδα «kritikifoni» παραχώρησε ο Βασίλης Ρόβας και εξήγησε τους λόγους γιατί αποφάσισε να κάνει προσφυγή από τον Όφη, καθώς όπως παραδέχτηκε ζηταέι δανεικά από τους γονείς του για να ζήσει!

"Δυστυχώς είμαι 27 χρονών και έφθασα στο σημείο να ζητάω δανεικά από τους φίλους και το πατέρα μου για να ζήσω, γιατί δεν έχω χρήματα. Δεν είναι σωστή η συμπεριφορά που έγινε στο πρόσωπο μου.
Θα καταθέσω προσφυγή γιατί πρέπει να κατοχυρώσω τα χρήματα που δικαιούμαι. Είναι άδικο να μην αναγνωρίζεται η αξία μου και το γεγονός ότι μπορώ και θέλω να είμαι βασικός στην ομάδα μου και να μου στερούν τέτοιο δικαίωμα. Άλλα μας έλεγαν το καλοκαίρι και άλλα έκαναν μετά. Βγάλαμε την ομάδα στη Super League και μετά μας πέταξαν σαν να είμαστε σκουπίδια.Ποτέ δεν θα κάνω κακό στον ΟΦΗ. Όμως αυτή δεν είναι συμπεριφορά προς το πρόσωπο μου. Έχω κουραστεί να ακούω θα και θα και θα.."

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα