Πέμπτη 24 Νοεμβρίου 2011

Κούγιας:"Στηρίξτε Χριστοβασίλη στον ΠΑΣ"

Στην Κρανούλα βρέθηκε ο Αλέξης Κούγιας για τον αγώνα της Παναχαίκής και μετά τη λήξη της αναμέτρησης και την πρόκριση της Παναχαϊκής, μίλησε και για τον ΠΑΣ Γιάννενα που είπε πως είναι κομμάτι της ζωής του και για τον Χριστοβασίλη, τον οποίον και ζήτησε οι Γιαννιώτες φίλαθλοι να στηρίξουν στος προσπάθειες που κάνει για τον ΠΑΣ...
"Κάθε φορά που γυρίζω στην πατρίδα, γιατί για μένα είναι πατρίδα τα Γιάννινα, νιώθω υπέροχα. Ένα από τα καλύτερα κομμάτια της ζωής μου, ήταν όταν είχα την ηγεσία του ΠΑΣ. Παρακολουθώ αυτή την αρρωστημένη ατμόσφαιρα που υπάρχει γύρω από το ΠΑΣ Γιάννινα, θα πρέπει να κάνω εγώ την έκκληση ασχέτως αν ακουστώ ή δεν ακουστώ: Προς Θεού στηρίξτε την ομάδα. Δεν υπάρχει ο τέλειος πρόεδρος και ο τέλειος ιδιοκτήτης. Ο κ. Χριστοβασίλης είναι άνω του μέσου όρου ιδιοκτήτης. Και σας το λέω εγώ που έφυγα πικραμένος επειδή πέρασε ο Πανθρακικός μέσα από τον Ηλυσιακό όταν ήταν αυτός πρόεδρος στον Ηλυσιακό και έτσι δεν βγήκε ο ΠΑΣ στην Α’ Εθνική οπότε αναγκάστηκα εγώ να πουλήσω τις μετοχές μου από την κρίση που δημιούργησαν οι Blue Vayeros και κάποιοι άλλοι τοπικοί παράγοντες. Δεν θέλω να κοιτάζω πίσω. Αλλά αν θέλετε να μη χαθεί το παιχνίδι, και να μη δούμε στιγμές σαν αυτές του παρελθόντος που κινδύνεψε ο ΠΑΣ επί Κολέμπα να φτάσει στη Δ’ Εθνική, κάνω έκκληση να βοηθήσουν όλοι στα Γιάννινα τον κ. Χριστοβασίλη."

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα