Τετάρτη 18 Ιανουαρίου 2012

Κόκε:"Ποθούσα να έρθω στον Άρη, αλλά κάποιοι δεν με ήθελαν".

Στο facebook μίλησε ο Σέρχιο Κόκε, δίνοντας τη δική του εξήγηση για το διαφαινόμενο ναυάγιο σχετικά με την επιστροφή του στον Άρη...Ο Κόκε τόνισε πως ήθελε πάρα πολύ να επιστρέψει στον Άρη, αλλά κάποιοι μέσα από την ομάδα δεν τον θέλουν! Ο Ισπανός επιθετικός έχει τώρα επιστρέψει στην πατρίδα του για να συνεχίσει προπονήσεις με την Ράγιο Βαγιεκάνο και όλα δείχνουν ότι δεν θα φορέσει ξανά τα κιτρινόμαυρα...

Απόσπασμα από όσα έγραψε ο Κόκε στο facebook:

"Βλέπω αυτά που γράφονται στον Τύπο και θέλω να πω την αλήθεια. Εγώ πάλεψα για να επιστρέψω στον Άρη και αυτά που γράφονται για χρήματα, θέλω να τα εξηγήσω. Λέγεται ότι οφείλω 600.000 ευρώ στον Άρη. Στις 15 Απριλίου 2011, ο Κόκε άφησε τον Άρη και πήγε στο Χιούστον.

Η αλήθεια είναι ότι δεν υπήρχαν ανταλλάγματα για τον Άρη σε αυτή τη μεταγραφική κίνηση, αλλά εγώ θέλησα να βοηθήσω το σύλλογο προσφέροντας 600.000 ευρώ, όταν θα με πλήρωνε το Χιούστον. Τελικά όμως το πέρασμά μου από εκεί κράτησε μόνο ένα μήνα (27 Απριλίου-29 Μαΐου)... Πώς να πληρώσω αυτά που δεν εισέπραξα; Αυτή είναι η πραγματικότητα...

Και είναι επίσης πραγματικότητα ότι όταν άφησα τον Άρη στις 15 Απριλίου, είχα εισπράξει μόνο 200.000 ευρώ από τα χρήματα του συμβολαίου μου για εκείνη τη σεζόν. Από το υπόλοιπο των 800.000 ευρώ του συμβολαίου, αλλά και από τα συμβόλαια των δύο επόμενων ετών, δεν θέλησα τίποτα τίποτα τίποτα...

Και τώρα, φαίνεται σαν ο Κόκε να χρωστά λεφτά στον Άρη. Λυπάμαι, αλλά δεν είναι αλήθεια. Τώρα με έκαναν να ταξιδέψω στην Ελλάδα για να ξαναπαίξω στον Άρη και λένε ότι το πρόβλημα είναι οικονομικό, αλλά δεν είναι έτσι. Εγώ θα ερχόμουν με αποδοχές πολύ μικρότερες από αυτές που έχουν πολλοί από τους σημερινούς παίκτες της ομάδας.

Έδωσα τα πάντα για να επιστρέψω, αλλά υπάρχει κόσμος που δεν με θέλει. Ελπίζω και εύχομαι τα λόγια μου να μην βλάψουν το σύλλογο, θέλω μόνο να μην λερώνεται το όνομά μου. Ευχαριστώ όλους εσάς που πιστεύετε σε εμένα και σας ορκίζομαι ότι λυπάμαι. Ποθούσα να ξαναφορέσω αυτή τη φανέλα..."

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα