Δευτέρα 26 Μαρτίου 2012

Μπόλονι:"Πιθανότατα δεν είμαι αρκετά έξυπνος!"

Χειμαρρώδης ήταν ο Λάζλο Μπόλονι κατά τη συνέντευξη τύπου μετά το νικηφόρο πέρασμα του ΠΑΟΚ στην Κέρκυρα...η αποβολή του Ρουμάνου τεχνικού από τον τέταρτο διαιτητή τον ανάγκασε να πει...πολλά και διάφορα σχετικά με το ελληνικό ποδόσφαιρο, τη λειτουργία του κράτους και της αστυνομίας και όχι μόνο!

"Δεν ήθελα να κάνω την ανάγκη μου πάνω μου! Εσπρωξα κάποιον για να μπω μέσα. Ο τέταρτος διαιτητής, άκουσε τι έδειξε η κάμερα και μου απαγόρευσε να επιστρέψω στον αγώνα. Αυτό συνέβη, αλλά δε μου αρέσει όταν μου δίνουν τέτοιου είδους μηνύματα.

Γιατί δύο μέτρα πίσω από μένα, πρέπει να έχω έναν τύπο που δεν ξέρω ποιος είναι, να μιλάει με άσχημη προφορά, αλλά να μιλάει ρουμάνικα και επί 45 λεπτά, να μου λέει να το βουλώσω, να καθίσω στον πάγκο μου; Γιατί θα πρέπει να αποδεχτώ κάτι τέτοιο; Θέλω να κάνω ένα βήμα πίσω και να μιλήσω για τον αγώνα εναντίον του Αρη. Γιατί επί μία ώρα να αποδεχτώ να με φτύνει ο κόσμος;

Η διοργανώτρια αρχή, αποδέχεται εκεί και μόνο εκεί να μην υπάρχει προστατευτικό. Σε όλο το άλλο γήπεδο υπάρχουν τα προστατευτικά, στα τρία μέτρα πίσω μου δεν υπήρχε και μου έριχναν καφέδες. Γιατί θα πρέπει να το αποδεχτώ; Δεν είμαι ο… Δίας και έχασα την ψυχραιμία μου. Και μετά με τη συνοδεία πέντε αστυνομικών πρέπει να βγω έξω αλλά ούτε ένας δεν υπήρχε να τους σταματήσει. Δεν καταλαβαίνω πως λειτουργεί η αστυνομία, υπεύθυνος για αυτός είναι ο υπουργός τους.

Πιθανότατα δεν είμαι αρκετά έξυπνος. Γιατί εξυπνάδα είναι η ικανότητα να προσαρμόζεσαι και εγώ μάλλον δεν έχω προσαρμοστεί εδώ. Είμαι πολύ λυπημένος σήμερα. Για πρώτη φορά μετά τους τελευταίους 6-7 μήνες έχει μπει κάτι στο μυαλό μου και σκέφτομαι πολύ σοβαρά αν έχω την ευκαιρία να κάνω χρήση αμέσως ενός όρου συμβόλαιο μου. Μπορώ να χρησιμοποιήσω κάτι τέτοιο, αλλά δεν είμαι ηλίθιος. Μου αρέσει η Ελλάδα, μου άρεσε η Κέρκυρα και μάλιστα θα ήθελα να επιστρέψω εδώ ως τουρίστας, μου αρέσουν οι Ελληνες, έχουν υποφέρει πολλά, δε μου αρέσει η διοργάνωση του πρωταθλήματος, δε μου αρέσει η Αστυνομία, δεν κάνει τίποτα. Και αν έχω την ευκαιρία θα χρησιμοποιήσω αυτόν τον όρο στο συμβόλαιο μου».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα