Τρίτη 10 Απριλίου 2012

Πάτσης και για Ηρακλή!

Θα μας τρελάνει ο Ανδρέας Πάτσης, καθώς κάθε μήνα πλέον είναι υποψήφιος επενδυτής για διαφορετική ποδοσφαιρική ομάδα...(Πάει να σπάσει μέχρι και το ρεκόρ του Ρέστη!)

Ο 45χρονος δικηγόρος λοιπόν μίλησε στο Αθλητικό Μετρόπολις και τόνισε πως ενδιαφέρεται για την αναληψη της ηγεσίας του Ηρακλή!

Σημειωτέον πως ο Πάτσης πριν 5 μήνες ενδιαφερόταν για την ΑΕΛ (τα "έσπασε" με Πηλαδάκη), πριν 3 μήνες για τον Πανιώνιο (δεν προχώρησε τίποτα), και μόλις πριν δύο εβδομάδες διατυμπάνιζε πως ενδιαφέρεται για τη Νίκη Βόλου μιας και θα αποχωρήσει από την ποδοσφαιρική ομάδα της Ελασσόνας!

Παρατίθενται τμήματα της συνέντευξής του:

"Είμαι φίλαθλος αγαπώ το ποδόσφαιρο, και μπορώ να προσφέρω. Θέλω να ασχοληθώ και ειδικότερα με τον Ηρακλή, ο οποίος αδικείται από την θέση στην οποία βρίσκεται και αν τα πράγματα εξελιχθούν ομάλά να βοηθήσω. Πρόκειται για μια ομάδα που αδικήθηκε κατάφωρα από τις αποφάσεις των αρμόδιων οργάνων και η θέση του είναι ψηλά. Εγώ έχω πει ότι με την φορολογική δήλωση που έχω, μπορώ να ανταποκριθώ ακόμη και σε ομάδα της Σούπερ Λιγκ. Είμαι ένας άνθρωπος που ότι έχει πετύχει, το έχει πετύχει δουλεύοντας.

Οι διαπραγματεύσεις με τον Ηρακλή είναι σε νηπιακό στάδιο. Έχω τις ικανότητες και τις οικονομικές δυνατότητες να ανεβάσω τον Ηρακλή. "

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα