Σάββατο 21 Απριλίου 2012

Ξεσπάθωσε ο Παπουτσάκης..!

Ξεσπάθωσε ο πρόεδρος του Εργοτέλη!
Ο φιλήσυχος Απόστολος Παπουτσάκης άνοιξε το στόμα του και είπε πολλά, για σκάνδαλα, πως παρασκηνιακά θέλουν να ρίξουν τον Εργοτέλη, ενώ άφησε και υπονοούμενα για την απόδοση των παιχτών του Άρη στο Αγρίνιο κόντρα στον Παναιτωλικό!

“Εμένα ό,τι μου έκαναν μου το έκαναν. Εγώ θα κατέβω στην Ξάνθη ως Εργοτέλης να παίξω την μπάλα μου για να κερδίσω και, αν ο Άρης κερδίσει την Κέρκυρα, έχει καλώς, αλλιώς θα πέσουμε κατηγορία. Έτσι απλά. Το γεγονός όμως ότι πολλά παίζονται στο παρασκήνιο με γεμίζει οργή. Απορώ πώς δεν έβγαλαν όλους τους παίκτες του Άρη προχθές με τον Παναιτωλικό. Είναι για γέλια η κατάσταση”.
Γενικά για το ελληνικό ποδόσφαιρο τόνισε: “Αν εμείς οι ίδιοι απογοητεύουμε αυτό που πουλάμε, δεν μπορούμε να περιμένουμε από τον κόσμο να έρθει στο γήπεδο. Έγιναν 2-3 σκάνδαλα φέτος καραμπινάτα. Τα σκάνδαλα που έγιναν είναι πολλά, αλλά κάποια βγάζουν μάτια. Η ιστορία είναι για γέλια. Εμείς που πληρώνουμε κανονικά θα πρέπει να πάμε στα σπίτια μας και να αφήσουμε τους άλλους να κάνουν ό,τι κάνουν”.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα