Δευτέρα 25 Ιουνίου 2012

Χαμός, ξύλο ξανά και απίστευτες δηλώσεις Κούγια στο Πλατανιάς-Παναχαϊκή 1-0

Μεγάλη νίκη ανόδου πέτυχε ο Πλατανιάς επί της Παναχαίκής με 1-0, κατά τη διαξαγωγή της 4ης αγωνιστικής των πλέι οφ στη Β Εθνική...
Σε άλλο ένα ματς της ομάδας της Πάτρας έγινε πάντως πάλι ο χαμός, όταν δεν καταλογίστηκε πέναλτι στον Λαμπρόπουλο, όταν έπεσε στην περιοχή, στο 90', από τράβηγμα αντιπάλου...Ο διαιτητής του αγώνα Κάμπαξης (Εύβοιας) ήταν στο ένα μέτρο και έδειξε και κίτρινη κάρτα για θέατρο στον ποδοσφαιριστή της Παναχαϊκής!
Ο Αλέξης Κούγιας,έξαλλος για τη διαιτητική απόφαση, βρέθηκε στον αγωνιστικό χώρο, διέσχισε όλο το γήπεδο και έφτασε έξω από τα αποδυτήρια των διαιτητών φωνάζοντας και χτυπώντας τα παράθυρα σε έξαλλη κατάσταση. Την ίδια στιγμή, κουβέντα στην κουβέντα κάποιοι παίκτες και των δύο ομάδων πιάστηκαν στα χέρια, άρχισαν τα σπρωξίματα και ακολούθησε σύραξη στην οποία μπήκαν και οι άντρες των ΜΑΤ με τις ψιλές να δίνουν και να παίρνουν!

Η δήλωση του Αλέξη Κούγια την επίσημη ιστοσελίδα της Παναχαίκής δεν χρειάζεται καν σχόλια:
«Βρομιάρηδες και δυστυχισμένοι που ζείτε μόνο από το βρώμικο ποδόσφαιρο, εγώ προσωπικά και 20 δικηγόροι του δικηγορικού μου γραφείου, μου δίνετε την δυνατότητα να μείνω στο ποδόσφαιρο και να σας εκθέτω μέχρι να πεθάνω και ευτυχώς στην υγειά μου είμαι παρά πολύ καλά. Έρχεται και η δική σας ώρα που θα μπείτε φυλακή»,

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα