Παρασκευή 13 Ιουλίου 2012

Υποψήφιος για την προεδρία της ΕΠΟ και ο Διονύσης Ψωμιάδης!

Ένα-ένα έρχονται τα  ονόματα των υποψηφίων σχετικά με την προεδρία της ΕΠΟ...Έτσι μετά τους Πιλάβιος, Γκαγκάτση και Σαρρή και ο Διονύσης ψωμιάδης έρχεται να δηλώσει την υποψηφιότητά του για την προεδρία της ομοσπονδίας μέσω ανακοίνωσης, της οποία και παρατίθεται ένα απόσπασμα:

«Η ενασχόλησή μου με το ποδόσφαιρο και η αγάπη μου για αυτό με οδήγησαν να πάρω την απόφαση να είμαι υποψήφιος πρόεδρος στις προσεχείς εκλογές της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας. Για την ηθική, διοικητική και θεσμική κρίση στην οποία βρίσκεται τα τελευταία χρόνια το ελληνικό ποδόσφαιρο οι ευθύνες έχουν αίτια και επιπτώσεις πολύ συγκεκριμένες.
Δική μου επιδίωξη μαζί με τους ανθρώπους που στηρίζουν την προσπάθεια και πιστεύουν ακόμα ότι μπορεί κανείς να έχει στόχους, οράματα και όνειρα στο ελληνικό ποδόσφαιρο είναι η απελευθέρωση του αθλήματος. Θέλουμε την επανάσταση και θα κάνουμε ό,τι είναι δυνατό για να τη φέρουμε. Με ορμή και αποφασιστικότητα θα φέρουμε τις αλλαγές που τις έχει ανάγκη για να επιβιώσει. Αν και δεν είμαι νέος στο χώρο, μπορώ να φέρω το καινούργιο. Άλλωστε, σημασία έχει τι πρεσβεύεις και εκεί κρίνεται ο καθένας για το ριζοσπαστισμό ή το συντηρητισμό του.
Θέλουμε να κάνουμε την επανάσταση στο ελληνικό ποδόσφαιρο και μπορούμε να την κάνουμε. Χωρίς εξαρτήσεις, δεσμεύσεις, εξυπηρετήσεις και "προστάτες".
Με εκτίμηση
Διονύσης Ψωμιάδης».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα