Δευτέρα 23 Ιουλίου 2012

Ψωμιάδης:"Ο Σαρρής έχει πάρει το δαχτυλίδι από τον Ολυμπιακό!"

Δηλώσεις στη ΝΕΤ 105, 8 έκανε ο Διονύσης Ψωμιάδης, ο οποίος είπε πολλά ενδιαφέροντα γύρω από τη μεγάλη μάχη που προβλέπεται γύρω από την προεδρία της ΕΠΟ, στην οποία είναι και ο ίδιος υποψήφιος...
Για τον Σαρρή είπε πως έχει πάρει το δαχτυλίδι από τον Ολυμπιακό, ενώ για τους Πιλάβιο και Γκαγκάτση πως έχουν"προστάτες", για αυτό και κατεβαίνουν υποψήφιοι...
Απόσπασμα των δηλώσεών του:
"Θα μείνουμε δύο ή τρεις στο τέλος. Γιατί ενδιαφέρονται τόσοι πολλοί για μία θέση που δεν είναι αμειβόμενη; Υπάρχουν παράγοντες που βλέπουν το ποδόσφαιρο σαν μεροκάματο και δεν εννοώ τους Πιλάβιο, Γκαγκάτση και Σαρρή Εγώ το βλέπω σαν έρωτα. O Σαρρής θα κατέβει γιατί έχει πάρει το δαχτυλίδι από τον Ολυμπιακό. Ο Γκαγκάτσης ή ο Πιλάβιος θα αποχωρήσουν. Εγώ δεν έχω προστάτες. Εχω τα πιο πολλά ένσημα στο χώρο.Οι Πιλάβιος και Γκαγκάτσης έχουν προστάτες. Δεν εννοώ κάποια ΠΑΕ. Προστάτης μπορεί να είναι πολιτικό και οικονομικό μέσο. Κανένας δεν προχωράει μόνος τους. Ο Πιλάβιος θέλει να σιγουρευτεί για να κατέβει, αλλά όταν πας στον πόλεμο όπως έχει πει ο Καζαντζάκης δεν πρέπει να αναρωτιέσαι αν νικήσεις, ή αν χάσεις μόνο να πολεμάς. Εγώ βάζω υποψηφιότητα γιατί είμαι άνθρωπος."

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα