Τρίτη 7 Αυγούστου 2012

Γιουσέιν Μπολτ:"Θέλω να παίξω ποδόσφαιρο στη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ!"

Ο Γιουσέιν Μπολτ θέλει να γίνει(και) ποδοσφαιριστής!
Όχι, δεν είναι αστείο, αφού ο ίδιος ο Τζαμαϊκανός σούπερ-σταρ σπρίντερ δήλωσε πως σοβαρολογεί και πως αν ο Άλεξ Φέργκιουσον του δώσει την ευκαιρία, θα ήθελε πολύ να αγωνιστεί στη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, μιας που θεωρεί εαυτόν πολύ καλό εκτός από τα 100άρια και στον τομέα του ποδοσφαίρου!

"Ο κόσμος νομίζει ότι αστειεύομαι. Ωστόσο, εάν ο Σερ Άλεξ Φέργκιουσον με καλέσει και μου πει: Εντάξει, ας το δούμε και αυτό και ας σε κάνουμε μία δοκιμή, τότε είναι αδύνατο για εμένα να απαντήσω αρνητικά. Δεν θα αποδεχόμουν την πρόκληση, εάν δεν θεωρούσα τον εαυτό μου αρκετά καλό. Πιστεύω ότι έχω αρκετές ικανότητες και ξέρω ότι μπορώ να κάνω τη διαφορά. Μπορεί να είμαι ο πιο γρήγορος παίκτης της ομάδας και ταυτόχρονα να παίζω πολύ καλά. Θα βρίσκομαι στη Βρετανία για μερικές μέρες ακόμα. Εάν ο Σερ Άλεξ Φέργκιουσον θέλει να μου δώσει μία ευκαιρία", είπε ο Μπολτ και ήδη οπαδοί της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ έχουν αρχίσει να τον φαντάζονται με την κόκκινη φανέλα της ομάδας τους...

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα