Τετάρτη 15 Αυγούστου 2012

Μουρίνιο:"Αν και έχω γίνει λιγότερο εγωιστής...είμαι ο "the only one"!

Σε πορτογαλικά μέσα ενημέρωσης μίλησε ο Ζοζέ Μουρίνιο, που πάντα ξέρει τον τρόπο να κλέβει τις εντυπώσεις και να προκαλεί, μιλώντας χωρίς ίχνος μετριοφροσύνης για τον εαυτό του!

Τόνισε πως είναι ο μοναδικός που έχει κατακτήσει τόσους τίτλους Αγγλία, Ισπανία και Ιταλία, κάτι που σημαίνει πως ο όρος «special one» που του αποδίδεται, θα πρέπει να αλλάξει σε...«the only one»!

«Έχοντας κερδίσει σχεδόν τα πάντα, με την πάροδο του χρόνου, ίσως έχω γίνει λιγότερο εγωιστής και εγωκεντρικός.

Πάντα ήθελαν να έρχονται επιτυχίες όπου πήγαινα. Αυτή η νίκη με την Ίντερ μου έδωσε μεγάλη χαρά γιατί έφερε το πρώτο Τσάμπιονς Λιγκ στην ομάδα μετά από 50 χρόνια. Στην Αγγλία με ονόμασαν «special one». Ευχαριστώ τον Θεό που συνέχισαν να πηγαίνουν τα πράγματα καλά. Και είτε αρέσει σε κάποιους, είτε όχι, είμαι ο μοναδικός που έχει κερδίσει τίτλους σε Αγγλία, Ισπανία και Ιταλία.

Αυτό ίσως σημαίνει ότι το «special one» θα πρέπει να αλλάξει και να με αποκαλούν «the only one (σ.σ. «ο μοναδικός»)», δήλωσε ο...μετριόφρων Ζοζέ Μουρίνιο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα