Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012

Κουλοχέρης:"Η διοίκηση του Άρη με απειλούσε, έχουν κάνει εγκλήματα"

Στην εφημερίδα Goal μίλησε ο πρώην παίκτης του Άρη και νυν του Πανιωνίου, Ευθύμης Κουλουχέρης, αναφέροντας γλαφυρά περιστατικά σχετικά με την κατάσταση στον Άρη και τη συμπεριφορά των διοικούντων της ομάδας προς το πρόσωπό του. Ο Κουλοχέρης δήλωσε πως οι διοικούντες έχουν κάνει εγκλήματα σε βάρος του Άρη, πως τον απειλούσαν πως δεν θα πάρει ποτέ τα λεφτά που του οφείλονται, ενώ επίσης πως αν διαλυθεί η ομάδα εξαιτίας των προσφυγών και του ίδιου, όλη η Θεσσαλονίκη θα τον κυνηγάει!
Απόσπασμα της συνέντευξης Κουλοχέρη:
" Τους έλεγα "θα κάνω προσφυγή" και μου απαντούσαν "κάνε, δεν θα πάρεις ποτέ τα λεφτά σου". Τελικά έγινε διακανονισμός σε 10 δόσεις των 30.000 ευρώ. Μου δίνουν μόνο τη μία δόση κι αυτή μέσω τηλεοπτικών και εδώ και τρεις μήνες με αγνοούν και τελικά με θυμούνται μόλις μια μέρα πριν από την εκδίκαση της υπόθεσης. Κι έρχονται τώρα αυτοί οι κύριοι και μου λένε πως εγώ καταστρέφω τον Αρη; Τη στιγμή που οι άνθρωποι έχουν κάνει εγκλήματα, σκορπώντας τόσα χρήματα σε αμέτρητους παίκτες;
Μίλησα με τον Ζαμπέτα. Η πρότασή του ήταν να πάρω 30.000 ευρώ τώρα, άλλα 20.000 ευρώ τον Μάιο και τα υπόλοιπα σε βάθος τριών χρόνων. Δεν το δέχθηκα. Πάνω στη συζήτηση μου λέει πως "αν καταστραφεί η ομάδα, θα χάσεις κι εσύ τα λεφτά σου". Η απάντησή μου ήταν πως "αν διαλυθεί ο Αρης, μπορεί να χάσω τα λεφτά μου, όμως εσένα κι όσους έφεραν την ομάδα σε αυτή την κατάσταση θα σας κυνηγάει όλη η Θεσσαλονίκη".

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα