Σάββατο 29 Σεπτεμβρίου 2012

Κούγιας:"Δεν έχω παίξει ποτέ στοίχημα στη Μαλαισία!"

Πολύς ντόρος έχει δημιουργηθεί τις τελευταίες μέρες σχετικά με έρευνα της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Αθηνών μ πως ο Αλέξης Κούγιας, αζί με τον πρόεδρο της ΚΑΕ Παναθηναϊκός Δημήτρη Γιαννακόπουλο είχαν εμπλακεί σε υπόθεση παράνομου στοιχηματισμού στη Μαλαισία, όσον αφορά στο ματς Scoda Ξάνθη - ΠΑΟ το 2008!

Ο Αλέξης Κούγιας εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία αναφέρει πως η ιστορία είναι κατασκευασμένη και τονίζει πως θα επισκεφθεί τον εισαγγελέα του Αρείου Πάγου κ. Τέντε για να διατυμπανίσει την αθωότητά του!
Απόσπασμα από την ανακοίνωση Κούγια:

"Πληροφορήθηκα με δυσάρεστη έκπληξη ότι διενεργείται κατεπείγουσα προκαταρκτική εξέταση για να διαπιστωθεί αν μαζί με τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο, στου οποίου τις επιχειρήσεις είμαι νομικός σύμβουλος, έχουμε εξαγάγει χρήματα για να παίξουμε στοίχημα στη Μαλαισία. Πληροφορήθηκα ότι ο έλεγχος γίνεται μέσω της Τραπέζης της Ελλάδος και έχω να δηλώσω τα εξής:

Tόσο εγώ προσωπικά όσο και ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος δεν έχουμε καμία σχέση με στοίχημα και ειδικότερα ποτέ δεν έχουμε εξαγάγει ούτε ένα ευρώ στη Μαλαισία ή οπουδήποτε αλλού για να παίξουμε στοίχημα.
Προσωπικά δεν γνωρίζω τι είναι το στοίχημα, δεν έχω παίξει ποτέ ΠΡΟ-ΠΟ, δεν έχω αγοράσει λαχείο και αυτό το γνωρίζουν όλοι οι λαχειοπώληδες και οι πράκτορες ΟΠΑΠ της Ελλάδας. Προκαλώ οποιονδήποτε πράκτορα ΟΠΑΠ ή λαχειοπώλη βρει ένα δικό μου δελτίο στοιχήματος ή ΠΡΟ-ΠΟ να το δημοσιοποιήσει.
Δεν γνωρίζω να χειρίζομαι ηλεκτρονικό υπολογιστή, δεν έχω μπει ποτέ στο Ίντερνετ, δεν έχω σχέση με το facebook ή κάτι άλλο σχετικό και δίνω αγώνα να κάνουν και τα παιδιά μου το ίδιο."

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα