Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2012

Μπέος:"Θα μαρτυρήσουν το γάλα της μάνας τους όσοι με αδίκησαν!"

Συνέντευξη παραχώρησε στον τηλεοπτικά σταθμό TRT της Θεσσαλίας ο Αχιλλέας Μπέος. Ο πρώην ισχυρός άνδρας του Ολυμπιακού Βόλου ήταν χειμαρρώδης και απειλεί όσους τον αδίκησαν κατάφωρα και τον φυλάκισαν πως θα...υποφέρουν!
Απόσπασμα από τη συνέντευξή Μπέου:
«Κατάφωρη αδικία. Δεν είμαι έμπορος ναρκωτικών, δεν έχω κάνει φόνο, δεν έκλεψα. Πήγα φυλακή γιατί αγαπάω την πόλη μου και πήγα κόντρα στο κατεστημένο. Ήμουν ο εύκολος στόχος. Αποπροσανατόλισαν τον κόσμο από τα μνημόνια και τα μεσοπρόθεσμα.
Καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται. Είναι ντροπή και κηλίδα για τη δικαιοσύνη. Όλη η αναφορά που έχει συντάξει έχει ψέματα. Κάνει κατάχρηση εξουσίας. Να μας πει γιατί έγραψε ψέματα που με οδήγησαν στη φυλακή. Έλεγε ότι είμαι κάτοχος αμερικάνικου διαβατηρίου και ότι θα φύγω στο εξωτερικό. Δεν πήρα αμερικάνικο διαβατήριο, γιατί ήθελα να πάρω τα παιδιά μου από την Αμερική και να γυρίσουν στην Ελλάδα. Δεν περιμένω πολλά, αλλά δεν θα σταματήσω να αγωνίζομαι. Με τη λίστα Λανγκάρντ και οι δύο Εισαγγελείς είπαν ότι δεν μπορούμε να κάνουμε έρευνα σε αντίγραφα cd. Το κατάλαβε η “χούντα” του ΠΑΣΟΚ και έσβησε τα ονόματα. Ζητάμε πραγματογνωμοσύνη. Δεν έχουν στοιχεία. Είχα πρόσφατα μία επαφή με τον Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου και του ζήτησα να επισπεύσει τη διαδικασία. Να αποκατασταθεί το όνομά μου, η οικογένειά μου. Κατηγορείται ένας άνθρωπος χωρίς να ξέρει γιατί. Κανείς εισαγγελέας ή πολιτικός τύπου Παπανδρέου, ένας λούζερ δεν θα μου δώσει δικαίωμα να μιλήσω ή να φωνάξω. Το δίνει το Σύνταγμα. Είμαι αθώος. Τα έβαλα με το κατεστημένο και δημιούργησα μία ομάδα που τη λάτρευαν μέχρι και οι αντίπαλοι».
Επίσης, σχετικά με την αγωγή του κατά της ΕΠΟ επεσήμανε: «Είναι η αρχή πολλών κινήσεων που θα κάνω. Δεν προαναγγέλλω τι θα κάνω. Αν δεν δικαιωθώ θα φτάσω στα πολιτικά δικαστήρια. Έχω υποχρέωση να ολοκληρώσω τον αγώνα έντιμα και να τον κερδίσω. Θα μαρτυρήσουν το γάλα που ήπιαν από τη μάνα τους τα ανθρωπάκια που έριξαν λάσπη και παρανόμησαν. Δεν θα κινηθώ μόνο κατά της ΕΠΟ. Δεν θα αποκαλύψω. Η αγωγή αφορά την ΕΠΟ και πρόσωπα. Ξέρω να κερδίζω και θα κερδίσω. Σύντομα θα έχουμε αποτελέσματα».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα